کد خبر: ۷۱۰۳۴۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :

بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در نشریه مبلغان وابسته به معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم توضیحی ارائه کرد که بدین شرح می باشد:

«باسمه تعالی
استناد سؤال و جوابی که تحت عنوان «پخش مناظره» در مجله مبلغان درج شده به مقام معظم رهبری صحیح نیست، بلکه اشتباه پاسخگوی مرکز ملی و دخل و تصرف و اضافه کردن بعضی از عناوین توسط مجله مورد اشاره بوده است.»

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین