کد خبر: ۷۱۰۴۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

تد کروز، پوتین را یک "کمونیست کا گ ب" خواند

سناتور جمهوری‌خواه آمریکا از ایالت تگزاس در تلاش برای مبرا دانستن خود از برچسب "کرملین کروز"، رئیس جمهور روسیه را یک "کمونیست تحت حمایت کا گ ب" (سرویس اطلاعاتی و امنیتی اتحاد جماهیر شوروی سابق) خواند.
تد کروز، پوتین را یک
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته نشریه نیوزویک، تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا از ایالت تگزاس به شدت تلاش کرده تا نام مستعار "کرملین کروز" را که از سوی "برایان ویلیامز"، یکی از گویندگان شبکه ان‌بی‌سی به وی داده شده و به عنوان یک هشتگ در توییتر رایج شده است، رد کند.

تد کروز ضمن توصیف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به عنوان یک "کمونیست" و یک "دیکتاتور بی‌رحم"، به یک عمر تنفر خود از کمونیسم اشاره و تلاش کرد تا ثابت کند که رسانه‌های خبری آمریکا "بی وقفه" تلاش می‌کنند تا از قدرت نیروهای نظامی آمریکایی بکاهند.

این ماجرا از آنجایی آغاز شد که تد کروز روز جمعه یک فیلم تبلیغاتی ارتش روسیه را که جذب نیروهای زن در ارتش آمریکا را مسخره می‌کرد، در توییتر خود به اشتراک گذاشت. کروز در این توییت نوشت: شاید ارتشی که مردانه نباشد، بهترین گزینه محسوب نشود.

این توییت کروز انتقاد بسیاری از کهنه‌سربازان آمریکایی، دموکرات‌ها و صاحب نظران را برانگیخت و باعث شد تا برایان ویلیامز نام مستعار "کرملین کروز" را به وی بدهد.

کروز در تلاش برای رد نام مستعاری که ویلیامز به وی داده است، گفت: من از کمونیست‌ها متنفرم، خانواده من توسط کمونیست‌ها زندانی و شکنجه شدند و برایان ویلیامز مدافع بی‌شرم کمونیست‌های روسیه، چین و کوباست.

وی افزود: سرهنگ ولادیمیر پوتین از کا گ ب همیشه یک کمونیست بوده و هست. او جزو بی‌رحم‌ترین دیکتاتورهای چپ‌گراست.

کروز همچنین توضیح داد که ویلیامز "نمونه رقت انگیز رسانه‌های فاسد" است و دلایل تاریخی را برای تنفر خودش و خانواده‌اش از کمونیست‌ها در هر کشوری ارائه داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
0
0
کاملا درست گفته‌‌بیشرف تر از کمونیستها وجود نداره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین