کد خبر: ۷۱۰۵۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

ماندن کونته در اینتر مشروط به دریافت ضمانت از رئیس باشگاه

ماندن یا نماندن سرمربی تیم فوتبال اینتر هنوز مشخص نیست و همه چیز به نتیجه جلسه‌ای که او با رئیس باشگاه برگزار خواهد کرد، بستگی دارد.
ماندن کونته در اینتر مشروط به دریافت ضمانت از رئیس باشگاه
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر روز گذشته (شنبه) با مدیران باشگاه جلسه داشت تا درباره آینده‌اش در این تیم مذاکره کند.

کونته که تا پایان فصل آینده با اینتر قرارداد دارد، در دومین فصل حضورش در این تیم توانسته نراتزوری را به عنوان قهرمانی سری A برساند اتفاقی که از سال 2010 به بعد رخ نداده بود. با وجود کسب این موفقیت ماندن این مرد ایتالیایی در اینتر قطعی نیست. در واقع مدیران اینتر مشکلی با ماندن کونته ندارند و این خود اوست که ممکن است در شرایطی مشابه به آنچه سال 2014 در یوونتوس رخ داد، دست از کار بکشد.

همه چیز احتمالاً تا فردا شب یا حداکثر پس فردا مشخص خواهد شد، زمانی که کونته جلسه‌اش با استیون ژانگ رئیس باشگاه را برگزار کند و مطمئن شود که باشگاه قصد پسرفت ندارد.

کونته می‌داند که به سبب مشکلات اقتصادی باشگاه نمی‌تواند در تابستان برای او بازیکن جدید بخرد و ظاهراً با این موضوع هم کنار آمده است اما چیزی که او حاضر نیست بپذیرد، فروش ستاره‌های تیم برای تأمین مخارج باشگاه است. این موضوعی است که استیون ژانگ مدیرباشگاه باید به او ضمانت بدهد.

لائوتارو مارتینس، استفان دفری، آلساندرو باستونی و میلان اشکرینیار از جمله بازیکنانی هستند که گفته می‌شود مورد توجه چند باشگاه اروپایی از جمله رئال مادرید و اتلتیکومادرید قرار گرفته‌اند اما کونته مخالف فروش آنهاست.

سونینگ به واسطه وام 275 میلیون یورویی که از مؤسسه اوک‌تری کپیتال گرفته است، خواهد توانست بخشی از مشکلات مالی‌اش را برطرف کند اما هنوز مشخص نیست که در حوزه نقل و انتقالات هم همه چیز مطابق خواسته کونته پیش برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین