کد خبر: ۷۱۰۵۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

احمدی نژاد حتی در کلاب هاوس هم پاسخگوی عملکردش نیست

کاربران فارسی‌زبان کلاب‌هاوس که این روزها بسیار هم پرتعدادند، شامگاه جمعه را درحالی سپری می‌کردند که بخشی از این جماعت گوش به صحبت‌های محمود احمدی‌نژاد سپرده بود، به این تصور که نوایی که به عنوان صوت و صدای گفت‌وگوی اقتصادی او با یک پایگاه خبری-تحلیلی در کلاب‌هاوس طنین انداخته، صدای گفت‌وگوی زنده اوست.
احمدی نژاد حتی در کلاب هاوس هم پاسخگوی عملکردش نیست
آفتاب‌‌نیوز :

هنوز اما این غائله به پایان نرسیده بود که معلوم شد مصاحبه مدتی پیش انجام شده و آنچه می‌شنویم، تنها صوت آن است یا به ‌قول کاربران کلاب‌هاوس، «نوار صحبت‌های احمدی‌نژاد». این البته پایان داستان نبود و او شامگاه شنبه نیز ظاهرا برای آنکه جبران مافات کرده باشد، بار دیگر در کلاب‌هاوس حاضر شد تا دست‌کم این‌بار به‌صورت زنده پاسخگوی پرسش‌های کاربران این شبکه اجتماعی باشد. این‌بار البته نیرنگ و ترفندی در کار نبود؛ گرچه تاکید بر اینکه سوالات صرفا در چارچوب آنچه او و یارانش این مدت اخیر «نظریه مدیریت ایرانی» می‌خوانند، باشد و از این حدود خارج نشود، تاحدودی در مسیر انجام یک گفت‌وگوی بی‌واسطه و آزاد خلل ایجاد می‌کرد.

آنچه اما درنهایت مخلل درگرفتن گفت‌وگویی روشن بود، نه این مسائل، بلکه روحیه احمدی‌نژاد و نوع کنشگری سیاسی او بود. مردی که اصولا اهل پاسخگویی نیست؛ چه پرسشی باشد در یک گفت‌وگوی از پیش تهیه شده اقتصادی و زمانی که خبرنگار هر چه در توان دارد به کار می‌بندد تا احمدی‌نژاد حاضر شود که به زبان خود بگوید در تمام دوران ریاست‌جمهوری 8 ساله، کدام خطا را مرتکب شده و چه اشتباهی داشته اما ناکام می‌ماند. چه مصاحبه‌ای کلاب‌هاوسی و زنده شبیه به آنچه شامگاه شنبه شاهد بودیم و احمدی‌نژاد بی‌توجه به آنچه از او پرسیده می‌شد، آنچه خود صلاح می‌دانست را در مقام پاسخ بیان می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
3
احمدی نژاد را مردم به خوبی شناخته اند . او یک خود شیفته عوام فریب است هرچند توانسته است قشر پائین کشور را تا حدودی با خود همراه کند .
رضایی منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
احمدی نژاد نمکی بود بر زخم کهنه ایران. ویرانی که در زمان احمدی نژاد حاصل شد در زمان تیمور و چنگیز هم اعمال نشد. برخی ها طبیعیست که از وی حمایت و تمجید کنند چون نه از اقتصاد کلان و شیوه مدیریت آگاهند نه . صرفا بنده و اسیر پوپولیست احمدی نژادی و امثال هم و مرید یارانه و سیب زمینی پشندی وی هستند.! د....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین