کد خبر: ۷۱۱۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

توقف ۲۰۰ مسافر قطار تهران_یزد در بادرود

 ۲۰۰ مسافر قطار یزد به تهران که صبح امروز در دو کیلومتری ایستگاه بادرود در استان اصفهان دچار حادثه شده بود، ۳۰ دقیقه پیش با قطار جدید راهی مقصد شدند.
توقف ۲۰۰ مسافر قطار تهران_یزد در بادرود
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: قطار یزد به تهران صبح امروز (پنجشنبه_۶خردادماه) در دو کیلومتری بادرود به علت نقص فنی و حریق جزئی در موتورخانه آن متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه این قطار حدود ساعت ۱۰ صبح متوقف شد، گفت: بلافاصله نیروهای آتش نشانی و اورژانس به محل رفتند، اما خوشبختانه حادثه جزئی بود و با اطفائیه دستی در قطار کنترل شد.

شیشه فروش ادامه داد: تعمیرات این قطار طول می کشید به همین دلیل اداره راه آهن اصفهان یک وسیله به محل اعزام کرد و قطار را به ایستگاه بادرود آورد، مسافران نیز در ایستگاه برای اقامه نماز و صرف ناهار توقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه مجروحی نداشت، افزود: همزمان با اعلام این حادثه یک قطار از ایستگاه یزد حرکت کرد و در بادرود مسافران را سوار کرد تا به مقصد برساند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۳۰ دقیقه پیش ۲۰۰ مسافر این قطار با قطار جدید راهی مقصد شدند، خاطرنشان کرد: این حادثه در محدوده مدیریتی اداره کل راه آهن یزد بود ولی در حوزه استحفاظی استان اصفهان اتفاق افتاد و اصفهان کمک کرد و خوشبختانه این قطار جایگزین از ایستگاه بادرود به سمت مقصد حرکت کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین