کد خبر: ۷۱۱۱۶۴
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
تخلیه اطراف محل آتش‌سوزی در "عامری" اهواز

آتش‌سوزی گسترده در یک انبار الکل در اهواز / مصدومیت ۱۲ آتش‌نشان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش‌سوزی گسترده در یک انبار تجهیزات پزشکی در منطقه عامری گفت: حال حاضر ۱۸۰ نیرو و ۲۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز و با پشتیبانی نیروهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز در حال تلاش برای مهار حریق هستند.
آتش‌سوزی گسترده در یک انبار الکل در اهواز / مصدومیت ۱۲ آتش‌نشان
آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۷:۵۴ امروز (۶ خردادماه) با تماس تلفنی شهروندی به سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر وقوع آتش‌سوزی گسترده در انبار تجهیزات پزشکی واقع در منطقه عامری اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حریق سریعا تا شعاع ۱۰۰ متری این مجتمع تخلیه و برق این محدوده را از مدار خارج کردیم.

قنبری بیان کرد: حال حاضر ۱۸۰ نیرو و ۲۵ دستگاه خودرو آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات مورد نیاز و با پشتیبانی نیروهای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز در حال تلاش برای مهار حریق هستند.

وی با اشاره به وجود مواد آتش‌زا مانند الکل و پنبه در این انبار، بیان کرد: با توجه به مسدود بودن راه‌های ورودی و غیرقابل دسترس بودن راه‌های خروجی، تاکنون این ساختمان سه مرحله انفجار داشته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هشت آتش‌نشان مصدوم به بیمارستان اعزام شده‌اند. بیش از ۱۲ نفر از آتش‌نشانان نیز به دلیل وجود مواد الکلی و شیمیایی دچار مشکل شده‌اند که مراحل درمان آن‌ها در محل توسط اورژانس ۱۱۵ در حال انجام است.

وی که با یک بخش خبری صحبت می‌کرد، افزود: همچنان عملیات مهار حریق ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین