کد خبر: ۷۱۱۱۶۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۸

بازگشایی مجدد تالار‌ها مشروط بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی

اتاق اصناف ایران از بازگشایی و فعالیت مجدد تالار‌های پذیرایی مشروط بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از امروز ششم خردادماه خبر داد.
بازگشایی مجدد تالار‌ها مشروط بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی
آفتاب‌‌نیوز :

در پی مکاتبات، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف ایران مبنی بر بازگشایی وفعالیت مجدد تالار‌ها، کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ موافقت خود را در خصوص صدور مجوز فعالیت مجدد تالار‌ها مشروط بر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی و نظارت دقیق بر اجرای ضوابط و دستورالعمل‌ها اعلام داشت.

به گزارش اتاق اصناف ایران، براین اساس مقرر شد در فضای باز تالار‌ها با در نظر گرفتن فاصله ۳ متر برای هر صندلی و تامین فضای ۸متر مربع برای هرنفر، حداکثر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و پذیرش مشتری برای خدمات صورت پذیرد.

همچنین در خصوص فضای بسته و مسقف تالار‌ها (سالن) علاوه بر الزام رعایت دستورالعمل‌ها اعلام شده در فضای باز، رعایت محدودیت پذیرش مشتری در شهر‌های قرمز حداکثر تا ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰نفر، زرد ۳۰ نفر و در شهر‌ها با شرایط آبی تا ۵۰ نفر لازم و ضروری است.

جزئیات، الزامات و دستور العمل های بهداشتی مربوط به تالارداران در سایت اتاق اصناف ایران و نیز سایت مرکز بهداشت محیط کار وزارت بهداشت درج شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین