کد خبر: ۷۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸

تعطیلی‌ های ورزش ایران تا ۱۵ خرداد

استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال تا پایان ۱۵ خردادماه سال جاری در ۲۲۷ شهر کشور، مجوز فعالیت نخواهند داشت.
آفتاب‌‌نیوز :

طبق جدیدترین رنگ‌بندی رسمی اعلامی کشور در حال حاضر ۱۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲۲۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و در عین‌حال هیچ شهرستان آبی در کشور وجود ندارد.

تعطیلی‌ های ورزش ایران تا ۱۵ خرداد

هم اکنون شهرستان‌های دیر و کنگان (استان بوشهر)، چابهار (سیستان و بلوچستان)، جیرفت، سیرجان و شهربابک (استان کرمان)، سرپل‌ذهاب (استان کرمانشاه)، بندرعباس، جاسک، خمیر، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته به عنوان گروه شغلی یک در رشته‌های مختلف از جمله شهرهای قرمز نیز مجاز است.

هم‌چنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند، علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این درحالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفا در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن‌ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین