کد خبر: ۷۱۱۴۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۲

نارضایتی اکثر مردم آلمان از سیاست‌های کرونایی

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر شهروندان آلمانی با وجود کاهش چشمگیر مبتلایان جدید به کرونا از سیاست‌‌های کرونایی دولت ناراضی هستند.
نارضایتی اکثر مردم آلمان از سیاست‌های کرونایی
آفتاب‌‌نیوز :

ه نقل از آر ان دی آلمان، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که با وجود کاهش چشمگیر مبتلایان جدید به کرونا در آلمان و افزایش سرعت روند واکسیناسیون اما بیش از نیمی از شهروندان آلمانی همچنان از سیاست کرونایی دولت ناراضی هستند.

این نظرسنجی که توسط موسسه یوگو و به سفارش خبرگزاری آلمان انجام شده است نشان می‌دهد که ۲۴ درصد شهروندان بسیار ناراضی و ۳۰ درصد هم از سیاست‌های کرونایی دولت بیشتر ناراضی هستند.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۲۴ درصد شهروندان از اقدامات کرونایی دولت بسیار ناراضی و ۳۰ درصد دیگر هم بیشتر ناراضی هستند. تنها ۶ درصد شهروندان از سیاست‌های کرونایی دولت بسیار راضی و ۳۵ درصد هم بیشتر راضی بودند. ۵ درصد شهروندان هم در این باره ابراز بی اطلاعی کردند.

البته این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان رضایتمندی از سیاست‌های کرونایی دولت کمی افزایش داشته است. تنها در بین طرفداران اتحادیه احزاب متحد مسیحی میزان رضایتمندی از سیاست های کرونایی دولت با ۶۲ در مقابل ۳۶ درصد بیشتر است. بخصوص طرفداران حزب افراطی جایگزینی برای آلمان با ۸۴ درصد در مقابل ۱۶ درصد از سیاست‌های کرونایی دولت آلمان ناراضی هستند.

انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز از ابتلای ۵۴۲۶ مورد جدید به کرونا در عرض ۲۴ ساعت خبر داد و به این ترتیب میزان مبتلایان جدید در ازای هر ۱۰۰ هزار نفر به ۳۷.۵ کاهش پیدا کرده است. در سراسر آلمان هم در عرض ۲۴ ساعت ۱۶۳ مرگ کرونایی جدید گزارش شده است.

جدیدترین آمارها نشان می‌دهد که در عرض ۲۴ ساعت در آلمان حدود ۳۶۸۰۱۵۹ نفر به کرونا مبتلا شده و ۸۸۸۸۴ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین