کد خبر: ۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۰
سخنگوی قوه قضاييه:

گردانندگان سايت توهين‌كننده به بيت امام‌(ره)، احضار شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنگوی قوه قضاييه با بيان اين‌كه «اهانت به شخصيت‌های نظام به ويژه بيت امام‌(ره) مطرود است و قابل قبول نيست» اعلام کرد:«گردانندگان سايت توهين‌كننده به بيت امام‌(ره) احضار شدند».

عليرضا جمشيدی در نشست خبری اين هفته خود با خبرنگاران رسانه‌ها، درباره‌ اهانت‌هایی که از سوی برخی سایت‌ها نسبت به بیت حضرت امام صورت گرفته، گفت:«اهانت به شخصيت‌های نظام به ويژه بيت امام‌(ره) مطرود است و قابل قبول نيست و كسی كه به اين بيت، اهانت كند مورد پذيرش نيست».

وی با بيان اينكه قوه قضاييه در اين‌گونه موارد وظايفی به عهده دارد، از صحبت با دادستان تهران خبر داد و گفت:«از دادستان تهران در اين باره سوال كردم كه وی گفت سايت مورد نظر بلافاصله پس از مطلب مورد اشاره قبل از عملكرد هيات سه نفره وزارت ارشاد بسته شد و تاكيدی كه دادستان تهران داشت اين بود كه بايد فضای انتخابات را به شدت آرام نگهداريم».

سخنگوی قوه قضاييه با تاكيد بر اينكه با تهمت‌ها و تشويش اذهان عمومی برخورد می‌‌كنيم تا فضا آرام باشد، گفت: گردانندگان سايت مربوطه احضار شده و پرونده هم‌اكنون در حال بررسی است.

جمشيدی در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست خبری، با اشاره به رسيدگی به يك پرونده‌ قاچاق در دادگاه انقلاب گفت: در اين پرونده كه به تازگی حكمش در دادگاه انقلاب صادر شده و مربوط به جرايم اقتصادی است، متهمان به جرم حمل گسترده‌ محموله‌های قاچاق به 77 ميليارد تومان جزای نقدی محكوم شده‌اند.

وی گفت: متهم رديف اول به نام ابوالفضل جعفری به اتهام حمل قاچاق به 20 ميليارد تومان جزای نقدی محكوم شد و متهمان ديگر به نام‌های حسين جعفری، مصطفی رستمی شاد، محمدرضا جعفری و جهانگير فرامرزی نيز به جزای نقدی محكوم شدند.

سخنگوی قوه قضاييه همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره پرونده موسويان گفت: اتفاق خاص جديدی در اين پرونده رخ نداده است و طبيعی است قاضی، پرونده را بررسی می‌كند و اين اختيار برای قاضی وجود دارد كه تحقيقات جديدی را شروع كند.

وی افزود: روال این پرونده کاملا عادی است و حادثه خارق‌العاده‌ای رخ نداده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین