کد خبر: ۷۱۱۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۲۲
نایب رئیس شورای شهر تهران:

اعضای شورا به دنبال مصاحبه کردن نیستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسن بیادی در جلسه روز سه‌شنبه شورا گفت: «وقتی اعضای شورا از رسانه‌ای انتقاد می‌کنند به دنبال مصاحبه کردن نیستند و تنها نسبت به عملکرد آن رسانه انتقاد دارند».

با این‌که در جلسه امروز شورا تنها یک طرح از 2 طرح عنوان شده در صورت جلسه مورد بررسی قرار گرفت، دو عضو شورای شهر از عملکرد روزنامه همشهری انتقاد کردند و انتقاد خود را در قالب تذکری به شهردار تهران اعلام کردند.

حسن بیادی، نایب رئیس شورای شهر تهران در جریان تذکر حمزه شکیب به شهردار تهران در این خصوص خاطر نشان کرد: «وقتی از روزنامه همشهری انتقاد می‌شود به سراغ ما می‌آیند و می‌خواهند مصاحبه کنند که اعضا در واقع به دنبال مصاحبه کردن نبوده و از عملکرد این روزنامه که متعلق به شهرداری است ناراضی هستند».

حمزه شکیب، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در قالب تذکری به شهردار، نارضایتی خود از عملکرد روزنامه همشهری را عنوان کرد و گفت:«روزنامه همشهری باید به مسائل شهری آن هم به صورت کارشناسی بپردازد».

وی در ادامه خاطر نشان کرد: «عملکرد روزنامه همشهری بازگو کننده فعالیت‌های شهری، شهرداری و شورا نیست».

شکیب همچنین با گزینشی خواندن نحوه انتشار اخبار در این روزنامه تصریح کرد:« همشهری در انعکاس اظهارات اعضای شورای شهر گزینشی عمل کرده و صحبت‌های یک عضو را منتشر می‌کند و در مورد یک عضو دیگر این کار را انجام نمی‌دهد».

وی تاکید کرد:«این روزنامه باید با شهامت و شجاعت با مسائل برخورد و مسائل شهری را دنبال کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین