کد خبر: ۷۱۱۵۹
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۴:۴۰
حجت الاسلام والمسلمین روحانی :

مشتی کودک سیاسی می‌خواهند انقلاب را منحرف کنند

لازم باشد همه جزییات را برای مردم خواهیم گفت
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: دکتر حسن روحانی در مراسم یادبود و بزرگداشت آیت الله توسلی گفت: استراتژی امام(ره) حضور مردم در صحنه بود؛ این استراتژی نباید فراموش شود. عامه مردم اشتباه نمی‌كند. وجدان عمومی مردم اشتباه نمی‌كند. هرگونه هم كه خبر بسازیم وجدان عمومی مردم آگاه و بیدار است. 

به گزارش ایسنا حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح امروز طی سخنانی در مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله محمدرضا توسلی عضو برجسته دفتر حضرت امام خمینی(ره) و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام در مدرسه عالی شهید مطهری و با حضور جمع كثیری از چهره‌های سیاسی و انقلابی و مقامات و هم‌چنین دوستداران امام عظیم‌الشان برگزار شد اظهار داشت: ملت بزرگ و بافرهنگ ایران در دوران شاهنشاهی تحت سلطه‌ استبداد و استعمار بود و منافع ملی در آن روزها روز به روز كمتر می‌شد و سیاهی و ناامیدی و تاریكی و فشار و اختناق سراسر كشور را فرا گرفته بود در چنین فضایی نور امیدی از حوزه‌ علمیه قم درخشید و مردی از تبار ابراهیم و سلاله پاك رسول‌الله قیام و نهضت خود را آغاز كرد و در همه‌ فراز و نشیب‌ها آن را راهبری نمود. این مرد بزرگ با حمایت یارانش و همه ملت مسلمان توانست نهضتی بزرگ را به ثمر برساند و استبداد 2500 ساله و استعماری به طول چند قرن را سرنگون كند.

وی خاطرنشان كرد: امام(ره) برای ما عزت و استقلال به ارمغان آورد و خودباوری را به ما آموخت و درخت آزادی را در این سرزمین كاشت. ایشان یاد داد كه اسلام در كنج مساجد و حوزه‌ها و مدارس نباید در عزلت بماند. ایشان اسلام واقعی را برای ما تبیین و راه رشد و سعادت را برای مردم ما و مسلمانان جهان روشن كردند و كاری بزرگ و معجزه‌ای عظیم با رهبری این شخصیت استثنایی به وجود آمد.

رییس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حفاظت از دیدگاه امام(ره) اطاعت و حركت در مسیر ایشان تنها با شعار به نتیجه نمی‌رسد. مگر می‌توان گفت امام به عنوان یك راهبر بزرگ در جمع ما حضور دارد اما از اندیشه و راه ایشان و منطق امام(ره) خبری نباشد؟ مگر می‌شود از درختی یاد كرد و میوه‌های آن را ضایع و نابود كرد؟ امام(ره) یعنی مبنای فكری و استراتژی و اصول و راه امام یعنی این‌كه امام چگونه توانست انقلاب را به پیروزی برساند و در برابر انواع توطئه‌ها نظام و كشور را حفاظت كند. آن‌چه مردم را عاشق راه امام(ره) كرد، مبنای امام و اسلام امام بود؛ اسلامی كه در آن هیچ قلمرویی در دین منهای سیاست و هیچ قلمرویی در سیاست نیز منهای دین نیست. آمیختگی دین و سیاست مبنای تفكر سیاسی امام(ره) بود. امام(ره) دینی را برای مردم تبیین كرد كه قادر است جهانی را اداره كند و فرمود مبادا در پیچ و خم‌های مسائل اقتصادی و سیاسی و نظامی و اجتماعی به گونه‌ای عمل كنید كه اسلام متهم شود كه قدرت اداره‌ جهان را ندارد. این مبنای فكر دینی امام(ره) است.

روحانی خاطرنشان كرد: امام(ره) اسلامی را برای مردم تبیین كرد كه می‌تواند جهانی را اداره كند. ایشان فقه حكومتی را روشن كرد و فرمود خود را درگیر ظواهر نكنید. نمی‌توان با یك روایت جنگل‌ها و انفال و محیط زیست را از بین برد و نمی‌توان گفت كه چون زمینی در مالكیت یك فرد است اگر از آن چاه نفتی پیدا شود، آن فرد مالك آن نیز هست. نظر امام(ره) این بود كه حكومت اسلامی باید برای اداره جامعه مقرراتی وضع كند و این سخن در برابر كسانی بود كه می‌گفتند، مالیات مبنای شرعی ندارد و مبارزه با احتكار صرفا در چند موضوع تصریح شده در روایت است و دولت حق ندارد برای ارز قیمت تعیین كند. امام(ره) احكام حكومتی را برای مردم تبیین كردند و اصل زمان و مكان را برای مردم توضیح دادند. خط امام(ره) یعنی فكر و مبنای فكری امام و فقه امام كه همان فقه پویای جواهری بود. خط امام(ره) یعنی استراتژی امام در تمام مراحل كه تكیه بر مردم و جامعه بود.

رییس مركز تحقیقات استراتژیك مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آن روز كه بحث نهضت اسلامی بود، امام(ره) راه را آگاهی مردم و تثبیت انقلاب را در حضور مردم می‌دانست و در آن روز هم كه جنگ تحمیلی علیه كشور ما به راه افتاد باز هم امام(ره) دفاع را از چشم مردم و نیروهای بسیجی می‌دانست. امام(ره) می‌گفت مبنا رای مردم است و این سخن یك سخن تشریفاتی نبود. امام(ره) به این سخن معتقد و در پاریس هم حكومت آینده‌ ایران را جمهوری اسلامی عنوان كرده بود به شرط آن‌كه مردم به این نظام رای دهند. استراتژی امام(ره) حضور مردم در صحنه بود؛ این استراتژی نباید فراموش شود. عامه مردم اشتباه نمی‌كند. وجدان عمومی مردم اشتباه نمی‌كند. هرگونه هم كه خبر بسازیم وجدان عمومی مردم آگاه و بیدار است.

روحانی افزود: امام(ره) یعنی اصول امام. ایشان فرمود در برابر استكبار بایستید و مقاومت كنید. امام فرمود دشمن شما آمریكاست و باید از حقوق مستضعفان دفاع كنید و بر آزادی قدس تاكید داشت و می‌گفت خودتان را باور كنید و روی پای خود بایستید و بر وحدت كلمه تاكید داشت و آن را تكرار می‌كرد. امام بر وحدت شیعه و سنی تاكید داشت. امام بر اصل ولایت فقیه به عنوان ستون خیمه نظام تاكید داشت و این سبك و راه امام(ره) است كه باید بر نظام جمهوری اسلامی حاكم باشد. این همان خط اسلام وحی و قرآن و پیامبر(ص) و معصومین و منطق و خرد است.

وی خاطرنشان كرد: امام(ره) می‌گفت از خرافه بپرهیزید. یكی از عصبانیت‌های لحظات آخر آیت‌الله توسلی بحث خرافه بود. گفته می‌شود آیت‌الله توسلی در حال دفاع از امام جان باخت. من می‌خواهم یك جمله دیگر اضافه كنم و آن این‌كه آیت‌الله توسلی در حال دفاع از امام زمان(عج) بود كه قلبش از حركت ایستاد و این‌كه عده‌ای دكان باز كرده‌اند و در مسیر فریب مردم هستند. ایشان ناراحت بود و آن‌جا عصبانی شد و بیان كرد كه امام در مواجه با مدعیان ملاقات با امام زمان(عج) با ناراحتی گفته بود كه شیادها این بازی را كنار بگذارید، در حال دفاع از امام(ره) و بیت امام و دفاع از اسلام و امام زمان(عج) جان به جان آفرین تسلیم كرد.

روحانی ادامه داد: این چه بازی است كه ما اینقدر مردم را عوام فرض كرده‌ایم؟ می‌ترسم كه فردا مهر امام زمان را هم درست كنند و به مردم نشان دهند. اگر لازم باشد همه جزییات را برای مردم خواهیم گفت. عده‌ای وقتی نماز می‌خوانند. جلوی خود یك جانماز خالی پهن می‌كنند و می‌گویند این را برای امام زمان گذاشته‌اند یا در سر سفره یك بشقاب غذا برای امام زمان می‌كشند یا شنیده‌ام كه می‌گویند فلان جلسه مهم را روز جمعه بیاندازید تا با حضور آقا تصمیم بگیریم. این چه بازی است و چه خرافاتی است كه راه افتاده است. آیت‌الله توسلی برای این مسائل سوخت و جان باخت. برای این خرافه‌ها و این بازی درآوردن‌ها و شیادی‌ها. امام زمان(عج) در آخرین متنی كه از ولی عصر در كتب تاریخی ما آمده فرموده است؛ هر كس ادعا كند كه مرا دیده دروغگو و افترازننده است. دو – سه سال پیش بازی راه افتاد كه در آن می‌گفتند در تهران برای امام زمان تریبون درست كنیم. یا كسی دیگر می‌گفت كه امام زمان دو سال دیگر ظهور می‌كند، و امروز چند سال از آن سخنان گذشته است و معلوم شد كه آن فرد دروغ می‌گفت.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اسلام امام(ره)، اسلام منطق، وحی و قرآن بود و ما باید از مبنای امام و راه و اصول امام حفاظت كنیم. دست‌هایی در گوشه و كنار حركت‌هایی را آغاز كرده است و این حركت‌ها در مسیری است كه منطق امام را كم كم از صحنه خارج كند و استراتژی امام را تغییر دهند و اصول امام را كنار بزنند. این حركت شروع شده است البته خطرناك نیست. ما باید هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: علت خطرناك نبودن این حركت آن است كه ما سه امید داریم؛ امید اول حضور مقام معظم رهبری است. مقام معظم رهبری یعنی شاگرد برومند امام(ره) و شخصیتی كه از لحظه اول نهضت اسلامی در كنار ایشان و جزو سرداران نهضت بود و در تمام مراحل به امام عشق می‌ورزید. رهبری مانند ایشان مگر می‌گذارد یك مشت فریب‌خورده بخواهند مسیر انقلاب را منحرف كنند. بیان و سخن ایشان مانع این مساله خواهد بود. مقام معظم رهبری برخی بیانیه‌های‌شان اگر مهر و امضایش را برداریم شبیه به سخنان امام(ره) است. امید دوم مردمند كه عاشق امامند.

وی افزود: علت این‌كه به خاطر توهین به یادگار امام سراسر جامعه‌ ما متاثر شد عشق به امام(ره) بود. اهانت‌های اخیر اهانت به نوه امام نیست، كه حتی اگر آن هم بود باید در برابر آن می‌ایستادیم. بلكه اهانت به خود امام(ره) و خط امام بود. 

مگر حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج حسن آقا چه گفته بود؟ مگر بیانی از خود داشت؟ ایشان وصیت‌نامه امام را تبیین كرده بود و برخی ناراحتند كه چرا سخنان امام تبیین می‌شود. توهین به حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن آقا به عنوان عالم و مدرس حوزه‌ علمیه‌ قم و یادگار امام(ره) كه اخلاق، هوش و سیاست را از جد خود ارث برده است، قابل تحمل نیست. اما این‌ها به امام توهین كرده‌اند. ایشان در سخنان خود گفته بود كه نیروهای مسلح در احزاب و جریان‌های سیاسی دخالت نكنند. مگر این سخن، سخن خودش است؟ این وصیت‌نامه امام است كه نیروهای مسلح از بازی‌های سیاسی كنار بكشند تا عظمت آن‌ها محفوظ بماند.

روحانی ادامه داد: شنیده‌ام كه برخی می‌گویند اگر به امام(ره) توهین شد، مگر باید انسان جان دهد. این چه صحبتی است. حضرت امیر(ع) در برابر حادثه‌ای كه در آن از یك زن یهودی تحت ذمه اسلام طلایش را ببرند فرمود، اگر مسلمانی جان بدهد به او خرده نباید گرفت، حال چگونه است كه اگر به امام(ره) توهین شد و كسی از ناراحتی جان داد او را مورد سوال قرار دهیم. عجب وضعی شده است و ما در چه دنیایی زندگی می‌كنیم. برخی رسانه‌ها نمی‌گویند كه آیت‌الله توسلی در حالی كه از امام(ره) در مجمع تشخیص مصلحت نظام دفاع می‌كرد جان داد. باید این واقعیت‌ها را گفت. این مردم اجازه نمی‌دهند چهار تا بچه بخواهند جلوی بیت امام بایستند. در سرلوحه‌ این مردم سپاه و بسیج قرار دارد كه عاشق امامند و چنین اجازه‌ای نمی‌دهند.

وی افزود: امید سوم ما یاران امام(ره) هستند؛ آن‌هایی كه در كنار ایشان بودند و من آن‌ها را حواریون امام(ره) می‌دانم. كسانی مانند آیت‌الله توسلی كه وقتی به امام توهین شد جان باخت. آیت‌الله توسلی در 16 سالی كه در مجمع با ایشان بودم و در هشت سالی كه در خبرگان سوم در كنارشان بودم مردی منظم و دقیق بود و خیلی هم كم صحبت می‌كرد. آقای توسلی یكبار هم در برابر اهانتی كه به هاشمی شده بود در مجمع سخنرانی كرد و گفت وقتی هاشمی به سفر می‌رفت امام برای سلامتی او قربانی می‌كرد و ابراز تاسف كرد كه چرا به یاران امام توهین می‌شود و آن سخن امام(ره) را گفت كه در جایی، در سال 61 فرموده بودند بعد از من به یاران و نزدیكان من تهمت‌های فراوانی خواهند زد.

وی گفت: آیت‌الله توسلی فقیهی والامقام بود كه همیشه در كنار امام(ره) بود. من به بیت معظم ایشان این مصیبت را تسلیت می‌گویم.

در این مراسم شخصیت‌هایی از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دكتر غلامعلی حداد عادل رییس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله مهدوی كنی، آیت‌الله امینی، قالیباف، عسگراولادی، لاریجانی، فتاح وزیر نیرو، آیت الله موحدی كرمانی، آیت‌الله امامی كاشانی، آیت‌الله محمدی گلپایگانی، حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی وزیر كشور، سید یحیی رحیم‌صفوی، محسن رضایی، كمال خرازی، حجت‌الاسلام و المسلمین محتشمی‌پور، حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی،محمدباقر نوبخت،محمد علی نجفی، مسجدجامعی، حجت‌الاسلام و المسلمین امام جمارانی و جمعی دیگر از شخصیت‌های سیاسی و ... و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
حرفهای خوبی است.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
خوب است كه ايشان به جايگاه مردم و اهميت آنها اشاره مي كنند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
كاش آقاي دكتر روحاني و اعتدالگرايان باتوجه به جزيياتي كه مي گويند از آن خبر دارند واقعااقدامي جدي نشان دهند در برابر اين خرافات . چون خرافه اولين كاري كه مي كند دامن عقل و عقل گرايان را مي گيرد و تاعقل انسانها را نابود نكند دست بردار نيست.
تو را به خدا كاري بكنيد. با اين مجلس هم كه دارند تشكيل مي دهند شك نكنيد كه بدجوري وارد مبارزه با عقل گريايان خواهند شد.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
انقلابي بودن وشعارانقلابي دادن يعني حفظ آثارامام
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
متاسفانه براي جلوگيري از اين حركات مشكوك كمي دير شده و سيستم ما ديگه مختل شده است كما اينكه الآن چند سال است كه توهين و افترا و تخريب با شگرد خودي و غير خودي كردن ها و بگير و ببند ها و ترويج خرافات ديگر مسول محترمي در بين ما نمانده و تقريبا براي تمام احاد اين مملكت پرونده سازي شده و آبرو ريزي شده است كه آدم سالم و زخمي نشده اي در افكار عمومي ما نمانده كه ديگر مورد اعتماد مردم قرار گيرد ! بيت امام تقريبا آخرين سنگر بود كه اينها هتك حرمت كردند . با تاسف و نا اميدي به اين ابوجهل هاي زمانه نفرين و ننگ باد .
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
با درود و خسته نباشید . من نمی فهمم کی میخواهید دشمنان مردم و انقلاب را به مردم معرفی بکنید . می ترسم زمانی بگویید که دیگه شنیدنشان برای مردم فرقی نداشته باشد .خود دانی ولی حداقل دیگه وعده ندهید
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
جناب آقاي روحاني با احترام به سوابق حضرتعالي
اكنون كه خودتان تحت فشار قرار گرفته ايد از خود واكنش نشان مي دهيد.
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
1
حجه الاسلام حسن روحاني ذخيره اي است براي ايران عزيز.
سپاس فراوان از ايشان.
مراقب خودشان باشند.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۸۶/۱۱/۳۰
0
0
چون خرافه اولين كاري كه مي كند دامن عقل و عقل گرايان را مي گيرد خوب است كه ايشان به جايگاه مردم و اهميت آنها اشاره مي كنند
و تاعقل انسانها را نابود نكند دست بردار نيست.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
از آقاي روحاني براي واكنش به توهين كنندگان به بيت امام تشكر مي كنم.اميدوارم همه ما وقتي در قدرت هستيم هم به فكر مردم باشيم و بگذاريم راي و نظرشان جاري باشد...
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
بايد مردم را روشن كرد و برخي مساپل را كه عوام از آن بي اطلاعند به مردم اطلاع داد تا جلوي اين خرافه پرستي ها و ناداني ها گرفته شود امام زمان‌عج جان همه امكان است ولي برخي ايشان را استغفرالله در حد يك انسان معمولي معرفي مي كنند بايد با آنها به شدت برخورد كرد تا ديگر جرات چنين كاري به فكرشان هم خطور نكند و به آقاي هاشمي نيز بفرماپيد به همه تهمتها و افتراهايي كه به ايشان نسبت مي دهند با هم دوستاشان داريم ....
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
اميدوارم اقاي روحاني با كلامش باعث ايحاد بدبيني به مسولين و اختلاف بين مردم نشود كه خداي ناكرده شادي دشمنان اسلام را موجب شوند.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
به اين آقا بايد گفت اگر همين كودكها نبودند الآن حضرت عالي نه دكتر بوديد و نه ... مگر شما بزرگان از همان اول بزرگ بوديد. همين ها شما را بزرگ كردند. اين قدر تنگ نظر نباشيد. بگذاريد اينها نصف سالهاي خدمات؟ شما كار كنند بعد مقايسه كنيد.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
تا كي بايد سكوت كرد و چيزي نگفت...مصلحت انديشي هم حدي دارد...
ناشناس
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
درود بر شيخ حسن روحاني كه در اين شرايط واقعيت ها را مي گويد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
قسم ميدم شمارا كاري بكنيد.اين نظام نام دين را به همراه ميكشد.اگر برخورد نكنيد همه اينها را به دين نسبت مي دهند.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
با سلام مطابق معمول سايت افتاب فقط نظرات موافق منعكس شده لابد نظر مخالف نداريم ... اما به دوست عزيز آقاي روحاني بايد گفت اولا جناب حاج اقا توسلي بر اثر عارضه قلبي فوت نموده اينكه فوت ايشان ملعبه و دستاويز دوم خردادي ها و كاگزاراني ها شده امري بدور از اخلاق است دوما نه اين چند تا بچه نماينده مردم هستند نه حضرتعالي سوما همانطور كه حضرت امام روحي فدا نيروهاي مسلح رازدخالت هاي سياسي بر حذر مي داشت بيت خويش را از منصب داري ودخالت در امور سياسي برحذر مي داشت
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
بله امام خميني همه اين فرمايشات را فرمودند. ولي امام هيچ وقت نفرمودند كه پشت سر جاسوس هسته اي محكم بايستيد. امام هيچ وقت اهل تسامح و تساهل با دشمنان و بيگانگان نبودند كه شما بوديد. اگر بحث انرژي هسته اي زمان امام مطرح مي شد امام حتي يك لحظه غير از موضع قدرت سخن نمي گفتند كمااينكه رهبرمعظم انقلاب همينگونه اند. امام هيچ وقت طرفدار كاخ نشينان نبودند كه خود را خدمتگزار كوخ نشينان مي دانستند. امام هيچ وقت از بسيج و بسيجي شكايتي نكردند كه افتخار خود مي دانستند كه بسيجي هستند و امام حضور همه افراد خانواده خود را در سياست منتفي مي دانستند ولي... آقاي روحاني كمي به خودتان رجوع كنيد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
با درود سلام به روح آن امام بزرگوار كه به ما و همه ملت ايران و مسلمانان جهان درس آزادگي و روح اميد بخشيد . و ما را از سلطه طاغوت و طاغوتيان نجات بخشيد. كه امرو عزت سر بلندي كشور و ملت همه مديون رشادت و شهامت و بزرگواري اوست من فكر مي كنم كه مسولين اين مملكت موظف اند توهين كنندگان به امام را مجازات كنند . وگر نه خون شهدا را هم اين افراد توهين كننده پايمال مي كنند و و بعد هم رضاخان ديگري را حاكم مي كنند . تا دير نشده مجازاتشان كنيد و دل اين ملت را شاد كنيد و يا به ملت معرفي تا خود اين ملت به حسابشان برسند- با تشكر سپاس از جناب حجت السلام آقاي روحاني بزرگ
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
با سلام.
من تشكر مي كنم از سخنراني شيو ا و مبسوط جناب آقاي دكتر روحاني كه مثل هميشه هشدارهاي به موقعي را مطرح كردند.
از آقاياني هم كه در بالا ايشان را به بعضي مساپل كه نادرستي آنها در دادگاههاي صالحه جمهوري اسلامي ثابت شده است متهم كرده اند مي خواهم كه سرشان را از زير برف بيرون بياورند و به خاطر منافع زودگذر دنيا چشم خود را بر روي واقعيتها نبندند.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
درود بر دكتر روحاني كه با سخنرانيهايشان نشان داده اند اعتدالگرايي به معني محافظه كاري نيست.
درود بر سيد حسن خميني كه ياد و خاطره امام راحل را در دلهاي ما زنده كرد!
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
روحاني در يك سال اخير نشان داده است كه حرفهاي جدي براي گفتن دارد. از او مي خواهيم كه سكوت خود را بشكند و بيش از اين با مقدس مآبان مدارا نكند!
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
آقای... باعث توهين به نوه امام و سكته ايت الله توسلي شد.ترا به خدا اين مردك ديوانه و خرافاتي راكه به دربان چي درب مسجد و كفش تا كن بهتر بدرد ميخورد تا .... كشور بزرگي چون ايران را از شر ما خلاص كنيد اي نادانان كه مملكت را نابودكرده و صلاح مملكت بدست ابلهان افتاده.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
سلا م آقاي روحاني لذت برديم .
ناشناس
|
-
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
البته بايد با اهانت كنندگان به بيت امام و به عقايد امام برخورد كرد.ولي آيا روزي كه امثال گنجي به امام توهين مي كردند بعضي ها كجا بودند كه حتي صدايشان نيز در نيامد؟
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
و ايشان هم مرد سياسي هستند!(يعني ديگر آخرش!)
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۱
0
0
در عجبم كه علماي اعلام قم و مراجع تقليد چرا خاموشند؟
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۸۶/۱۲/۰۴
0
0
سلام لطفا وبلاگ ما را به ليست وب سايت هاي خبري كرمانشاه اضافه نماييد سايت شما با احترام لينك شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین