کد خبر: ۷۱۱۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷

حریق در مجتمع سینا بوشهر /خسارت جدی به یکی از واحدها

معاون عملیات آتش نشانی بوشهر از خسارت جدی به یک واحد و چندین قسمت از یک مجتمع مسکونی در حادثه شب گذشته بوشهر خبر داد.
حریق در مجتمع سینا بوشهر /خسارت جدی به یکی از واحدها
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی محمدی باغملایی درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:20 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی سینا در شهر بوشهر یک تیم عملیاتی از ایستگاه نزدیک به محل حادثه اعزام گردید که پس از ورود و ارزیابی اولیه و رویت حجم بالا و همچنین گسترش حریق درخواست اعزام تیم های کمکی صورت گرفت.

نجات ساکنان واحدهای مجاور

وی با اشاره به محل وقوع و جمعیت حاضر در بلوک ساختمان دچار حریق شده گفت: طبق اعلام نیاز نیروی کمکی و فراخوان حضور نیروها، 20 آتشنشان به همراه پنج خودرو عملیاتی به محل حادثه اعزام گردید و در بدو ورود نیروها با توجه به عدم اگاهی افراد نسبت به خروج اضطراری و ایمن اقدام به رهاسازی و نجات ساکنین واحدهای همجوار محل حادثه کردند.

عدم اطلاع به سامانه 125 باعث تاخیر در روند امدادرسانی

معاون عملیات آتشنشانی شهر بوشهر علت مدت زمان زیاد و گسترش حجم حریق را عدم اطلاع رسانی به موقع به سامانه 125 عنوان کرد.

محمدی باغملایی گفت: متاسفانه در حادثه شب گذشته نحوه اعلام به ایستگاه آتشنشانی به صورت حضوری صورت گرفته و هیچکس با مرکز سامانه 125 قبل از مراجعین حضوری تماسی برقرار نکرده بود که این مهم منجر به گسترش وسعت و شدت حریق گردید.

تنگی نفس و درمان سرپایی دو آتشنشان

وی با اعلام این مورد که کلیه ساکنین بدون هیچگونه اسیبی به خارج از ساختمان هدایت و منطقه ایمن انتقال داده شدند گفت: با سرعت عمل بالا و دقت نیروهای اتشنشان همه اهالی این مجتمع مسکونی بدون اسیب از منازل و ساختمان به بیرون هدایت شدند اما به دلیل حرارت بالا و گسترش دود و آتش دو تن از همکاران فداکار این سازمان در جریان امداد رسانی دچار تنگی نفس و اسیب جزئی شدند که با همکاری نیروهای اورژانس مستقر در محل به صورت سرپایی درمان شدند و حال انان مساعد است.

معاون عملیات اتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر ضمن پایان و اطفا کامل این حریق با تلاش نیروهای مستقر این سازمان گفت: همشهریان عزیز همواره باید در برخورد با اینچنین حوادث در اولین لحظات با سامانه 125 تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، شب گذشته حوالی ساعت 21:20 دقیقه یکی از واحدهای مجتمع منازل مسکونی سینا در شهر بوشهر دچار اتش سوزی شد که علت حادثه در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین