کد خبر: ۷۱۱۸۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

اعلام لیست اصولگرایان در شورای شهر تهران

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: لیست نهایی این شورا برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران هفته آینده رونمایی و منتشر می‌شود.
اعلام لیست اصولگرایان در شورای شهر تهران
آفتاب‌‌نیوز :

امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: از روز چهارشنبه جلسات ارزیابی و بررسی ۸۴ کاندیدا برای رسیدن به لیست ۲۱ نفره شورای شهر آغاز خواهد شد.

وی افزود: اعضای شورای ائتلاف با هر کدام از کاندیداها مصاحبه حضوری خواهند داشت و در این ارزیابی حوزه‌های مختلف جهت رسیدن به افرادی کارآمد، متخصص و متعهد مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین پیش‌بینی می‌کنم اوایل هفته آینده لیست ۲۱ نفره آماده و رونمایی می‌شود.

وی با تاکید بر مصوبه مهم شورا مبنی بر"تعهد بر لیست ائتلاف" توسط کاندیداها گفت: امیدواریم جریان‌های دلسوز انقلاب با گذشت از منافع شخصی و حزبی اجازه تفرقه ندهند و به همه اعلام می‌کنیم لیست ائتلاف اجازه نمی‌دهد عدالت و حق‌الناس موردخدشه قرار بگیرد؛ لذا خارج از فرآیند احدی وارد لیست نخواهد شد.

سخنگوی ائتلاف بیان داشت: ما از همه نیروها و جریان‌های انقلاب دعوت کردیم تا در فرآیند قرار گیرند و هرکس آمد با آغوش باز پذیرا بودیم؛ اما اگر کسانی با راحت‌طلبی منتظر سهمیه شب آخری هستند بدانند این رویایی دست‌نیافتنی است.

رسولی در پایان گفت: اسامی مطرح شده درباره گزینه شهرداری تهران صرفا فضاسازی رسانه‌ای است و ائتلاف تاکنون درباره مصادیق نظری نداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین