کد خبر: ۷۱۱۹۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱
در جمع روسای ستادهای استانی مطرح شد؛

شیخی: واکنش‌ها به مستند قاضی‌زاده هیجانی بود

زهرا شیخی رییس ستاد انتخاباتی سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، واکنش‌ها به نخستین مستند وی را هیجانی ارزیابی کرد و گفت: قاضی‌زاده حداقل تنها نامزدی است که به برنامه خود اشراف دارد.
شیخی: واکنش‌ها به مستند قاضی‌زاده هیجانی بود
آفتاب‌‌نیوز :

زهرا شیخی روز چهارشنبه در نشست خبری گفت: در کنار هم هستیم تا راهبردها را به نفع جبهه انقلاب را تبیین کنیم. الان در جبهه انقلاب واضح کردن طرفداری از شخصی خاص سخت است اما کسانی که مواضع خود را به طور صریح اعلام می کنند، تحسین می‌کنم.

وی با بیان اینکه نباید به دست دشمن سوژه بدهیم گفت: نحوه صحبت و عملکرد روسای ستادهای استانی همه به نام قاضی‌زاده و به حساب جبهه انقلاب نوشته خواهد شد.

رییس ستاد قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: ورود به هر انتخابی افتخارآفرینی و حفظ استقلال و خون شهدا است. این روزها می‌گذرد اما آثار غیبت‌ها و تهمت‌ها در کشور و خارج از مرزها اثرگذار است. تقاضای من این است صبوری پیشه کنید و حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی برایتان از همه چیز مهمتر و بدور از حرف‌ها و رقابت‌های ناسالم باشد.

شیخی با بیان اینکه ریخت و پاش‌های مالی و تبلیغات روی انتخابات اثر می‌گذارد، عنوان کرد: مردم ما به سطحی از شعور و آگاهی رسیده‌اند که چه فردی و از کجا این هزینه‌ها را صرف می‌کند .

وی در ادامه قاضی زاده را پزشکی سالم و اخلاقی عنوان کرد که ١٣ سال در مجلس در جایگاه قانونگذار حضور داشته است و گفت: اگر امروز ایشان نامزد شده و می‌خواهد مشکلات را راحت‌تر حل کند، این کار با تیم رییس جمهوری انجام می‌شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر با بصیرت وارد صحنه شویم تیم این نامزد می‌تواند به مسیر انقلاب و فرج امام زمان منتهی شود. در این مسیر نیت و آرمان انقلاب مهم است که خیلی از آن فاصله گرفته‌ایم.

رییس ستاد قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: تقاضای من این است در حین اعلام مواضع به فردی آسیب و تهمت نزنند و در مسیری که دیگران می‌خواهند آلوده کنند، قرار نگیرند. ما موظف هستیم وظیفه خود را بدرستی انجام دهیم و تقدیر را به خدا بسپاریم.

شیخی درباره مستند قاضی‌زاده عنوان کرد: روز گذشته در جلسه‌ای ٥ ساعته به تحلیل بحث تولید محتوا پرداختیم. مستند به ظاهر از منظر خیلی‌ها خوب نبود و خیلی‌ها هم پسندیدند. سلایق آدم‌ها با هم متفاوت است. آنچه که برای بحث مستند قاضی‌زاده در نظر گرفته بودیم کاملا آگاهانه بود. البته بنده در آن دخالتی نداشتم چون متخصص این کار نیستم.

وی افزود: اطلاع داشتم که برنامه دوستان درباره فیلم تبلیغاتی چگونه است. خیلی‌ها نمی‌دانند شغل اصلی قاضی‌زاده چیست و درباره جانبازی او هم نمی‌دانستند. از طرفی قرعه‌ای که به نام وی افتاد و خودم برداشتم شاید بهترین و سخت‌ترین قرعه بود زیرا اولین مستند و آخرین برنامه برای قاضی‌زاده بود و زمان محدودی داشتیم. با تمام مشکلات مستند قاضی‌زاده به موقع رسید و بازخوردهای زیادی داشت.

رییس ستاد قاضی‌زاده هاشمی مباحث مطرح شده درباره این مستند را هیجانی ارزیابی کرد و گفت: هیچ فردی به بحث‌های اصلی نپرداخت و همه به سفره پرداختند و حتی حرف‌های مصنوعی دختر دکتر را برجسته کردند. تیم قاضی‌زاده قوی است. قطعا مستند ایراد داشت و اگر زمان بیشتری داشتیم اتفاق بهتری می‌افتاد.

شیخی با اشاره به اینکه در ٣٠ دقیقه مستند چه اتفاقی باید رقم بخورد، گفت: شرایط سخت‌تر بود. قاضی‌زاده حداقل تنها نامزدی است که به برنامه خود اشراف دارد. خیلی از واکنش‌ها این بود که مستند قاضی‌زاده مستند نیست بلکه فیلم سینمایی بود که باید تاثیر بگذارد و ما فیلم را دیدیم و گریه کردیم.

وی ادامه داد: مستند قاضی‌زاده هاشمی خط‌کش باقی مستندها شدند و خیلی از واکنش‌ها ممکن است از سر دوستی نباشد و می‌خواهند در بازار رقابت انتقاد و کار منفی انجام دهند. مستند دوم به یقین خوب خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
همه اینا درست ولی به هر حال سفره را با دستمال سفره تمیز می کنند و روی فرش نمی تکانند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین