کد خبر: ۷۱۱۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

واعظی: دولت در انتخابات بی طرف است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت:‌ دولت برگزار کننده انتخابات بوده و در این فرآیند کاملا بی طرف است.
واعظی: دولت در انتخابات بی طرف است
آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هسئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هیچ کسی نباید از اینکه مردم در انتخابات کم شرکت می‌کنند خوشحال باشد .

وی افزود: مشارکت بالا قدرت نظام است، و وحدت و انسجام داخلی را افزایش می‌دهد و باعث خنثی شدن توطئه‌های آنها می شود. اواخر دولت آقای احمدی‌نژاد اوضاع خیلی بدتر بود اما شور انتخاباتی در همان زمان بالا رفت. خود کاندیداها هم اول یک مسابقه در زدن دولت دارند وقتی مردم می بینند یک دولت با افراد با تجربه نتیجه‌اش این شده اما نامزدی می‌گوید من با جوانان می‌آیم، مردم از خودشان می‌پرسند "چه می‌شود؟"

وی بیان داشت: هیچکدام از نامزدها تا الان برنامه مشخصی نداده‌اند. هیچکدام از کاندیداها برنامه روشنی ندارند. دولت در این انتخابات کاملا بیطرف است و دولت برگزار کننده انتخابات است آقای همتی همکار ما بودند و خوب هستند اما اینکه بگوییم یک کاندیدا به دولت منتسب شود اینطور نیست.

وی در مورد مذاکرات وین گفت: یک پیش نویس در انتهای دور چهارم آماده شد که طرف ایرانی تهیه کرد و در دور پنجم بیشتر به آن پرداخته شد و هنوز هم پرانتزهایی که مورد اختلاف است وجود دارد.

واعظی در خصوص رد صلاحیت های کاندیداها و نامه رئیس جمهور و رایزنی های صورت گرفته از طرف روحانی گفت: آقای روحانی هم به شورای نگهبان نامه نوشتند و هم آنچه در اختیار رییس جمهور بود انجام دادند. هر مسئولی در کشور اختیاراتی دارد و نمی تواند در چارچوب وظایف دیگران دخالت کند. کار بر عهده شورای نگهبان بود و آقای رئیسی جمهور پیامدهای لازم را منعکس کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
انشاالله که همین جوره.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین