کد خبر: ۷۱۲۴۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

همتی برجام را پاره کرد!

در این مناظره ثابت شد اصولگرایان "مرگ بر آمریکا" گو، اساساً آمریکا را دشمن ایران نمی‌دانند و از نظر آنها، این همتی بود که برجام را پاره کرد و تحریم‌ها را برگرداند نه "دونالد جی ترامپ"!
همتی برجام را پاره کرد!
آفتاب‌‌نیوز :

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری از شبکه یک سیما پخش شد؛ مناظره‌ای که ۵ کاندیدای اصولگرا به همتی حمله می‌کردند و مهرعلیزاده هم به رئیسی.

به نظر می‌رسد در این مناظره، چیز‌های زیادی اثبات شد، از جمله:

۱ - در این مناظره ثابت شد که هیچ کدام از کاندیداها، از رئیسی و جلیلی و رضایی و قاضی زاده و زاکانی تا همتی و مهرعلیزاده، نقشی در وضع موجود نداشته‌اند، حتی اگر رئیس قوه و رئیس بانک و نماینده و ... بوده‌اند یا هستند! گو این که آن‌ها همین دیشب با یک ون هفت نفره از مرز بازرگان وارد کشور شده و مستقیم رفته‌اند استودیوی مناظرات!

۲ - در این مناظره ثابت شد که از نظر آقایان رئیسی و جلیلی و رضایی و قاضی‌زاده و زاکانی، قبل از دولت روحانی، ایران گل و بلبل بود و همه مشکلات از گرانی و تورم و تحریم و ... فقط و فقط در این ۸ سال رخ داده اند.

۳ - در این مناظره ثابت شد چه کسانی پوششی‌اند و چه کسانی نیستند (این را از تقسیم کار بین برخی کاندیدا‌ها می‌شد فهمید).

۴ - در این مناظره ثابت شد اصولگرایان "مرگ بر آمریکا"گو، اساساً آمریکا را دشمن ایران نمی‌دانند و از نظر آنها، این همتی بود که برجام را پاره کرد و تحریم‌ها را برگرداند نه "دونالد جی ترامپ"!

۵ - در این مناظره ثابت شد که باید در فرایند تحصیلات مسؤولان که ماشاء‌الله همه‌شان هم "دکتر" شده‌اند، تجدیدنظر کرد و مثلاً از آن‌ها پرسید: مگر نه این است که طبق قانون، تحصیلات در دوره دکتری همزمان با اشتغال به کار غیرقانونی و ممنوع است. چطور همه‌تان با آن همه پست و سمت، دکترا گرفتید؟ وقتی دکترایتان غیرقانونی است، چگونه می‌خواهید به عنوان رئیس‌جمهور، پاسدار قانون اساسی باشید.

۶ - در این مناظره ثابت شد می‌توان با جادوی کلمات، اتهامات خود را افتخارات جلوه داد و توپ را به زمین دیگران انداخت.

۷ - در این مناظره ثابت شد که می‌توان مشتی شعار را به عنوان برنامه به خلق الله داد و مثلاً گفت برنامه من این است که با فساد و گرانی مبارزه کنم. حتی می‌شود به عنوان چاشنی، چند تا نمودار هم نشان داد!

۸ - در این مناظره ثابت شد که چه کسانی می‌خواهند مردم بیایند و چه کسانی از آمدن مردم می‌ترسند و معلوم شد که اگر مردم با صندوق - که تنها بازمانده آن‌ها برای اثر گذاری است - قهر کنند، کشور دست چه "اخلاق"ی خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
مصطفوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
9
2
این مطلب نشان دهنده عمق سوزش شماس. 8 سال گند زدید به مملکت، باز هم طلبکارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
واقعا، آفتاب نیوز مانند اصلاح طلبانی
Hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
6
3
آفتاب نیوز خیلی رو داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
2
1
همچنین ثابت شد خلایق هر چه لایق
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
1
0
میخواستند همه تخم مرغ ها رو تو یه سبد نگذارند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین