کد خبر: ۷۱۲۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

۶ بازی در بحرین بدون یک پیروزی / طلسم منامه شکسته می‌شود؟

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون در بحرین موفق به شکست این تیم نشده است.
۶ بازی در بحرین بدون یک پیروزی / طلسم منامه شکسته می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

فردا شب تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب دیداری حساس از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منامه به مصاف هم می‌روند. دیداری که باید به میزبانی کشورمان برگزار می‌شد، اما به دلیل بهانه گیری‌های AFC و کارشکنی‌های آن‌ها در کشور بحرین برگزار می‌شود. اتفاقی که شرایط را برای ملی پوشان کشورمان بسیار سخت خواهد کرد.

تیم ملی کشورمان تا امروز ۶ مرتبه در بحرین مقابل این تیم بازی کرده که هیچگاه موفق به پیروزی نشده و آمار بدی را از خود ثبت کرده است. تیم ملی فوتبال ایران در این ۶ مسابقه، ۴ شکست را تجربه کرده، تنها ۲ بار مقابل بحرینی‌ها در زمین این تیم به تساوی رسیده و حتی یک بار هم موفق به کسب پیروزی در منامه نشده است. این آمار در شرایطی به دست آمده که بحرینی‌ها تا کنون ۵ بار تیم ملی کشورمان را شکست داده اند که ۴ مرتبه از آن در کشور خودشان بوده است.

مسابقه آخر این ۲ تیم نیز در بحرین برگزار شد و این تیم عربی توانست تیم ملی کشورمان را با یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی شکست دهد.

شاگردان اسکوچیچ فردا شب در شرایطی به مصاف تیم ملی بحرین می‌روند که برای صعود به مرحله دوم مقدماتی جام جهانی باید بتوانند طلسم منامه را بشکنند و این تیم سر سخت را در زمین خود در منامه شکست دهند.

تیم‌های ملی ایران و بحرین، فردا شب ساعت ۲۱ در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف هم می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین