کد خبر: ۷۱۲۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

فیس‌بوک به‌خاطر حذف پست‌های حمایت از فلسطین عذرخواهی کرد

شبکه اجتماعی فیس‌بوک دلیل مسدود شدن پست‌های کاربران کانادایی در حمایت از فلسطین را نقص فنی اعلام کرده و از کاربران عذرخواهی کرد.
فیس‌بوک به‌خاطر حذف پست‌های حمایت از فلسطین عذرخواهی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش آناتولی، برخی از کاربران فیس‌بوک در کانادا اعلام کردند که از هفته گذشته پست‌هایشان در مورد خشونت اسرائیل در فلسطین حذف می‌شود.

فیس‌بوک بابت این مسئله در بیانیه‌ای از کاربران عذرخواهی و اعلام کرد: هرگز نباید این مشکل که در رویدادهای جهانی تأثیرگذار بود، رخ می‌داد. ما صادقانه از هر کسی که احساس می‌کند در واکنش به وقایع مهم کوتاهی یا صدای آنها عمدا سرکوب شده، عذرخواهی می‌کنیم.

فیس‌بوک در این بیانیه تاکید کرد: هدف ما هرگز این نبود. نمی‌خواهیم یک جامعه یا دیدگاه خاص را ساکت یا سرکوب کنیم. سیاست‌های ما به گونه‌ای طراحی شده که صدا را به گوش همگان رسانده و ایمن نگه می‌دارد، این سیاست‌ها برای همه به یک میزان و فاصله اعمال می‌شود.

در این بیانیه هیچ جزئیاتی در مورد اینکه آیا پست‌های طرفداران اسرائیل یا سایر مطالب خاورمیانه نیز دچار چنین مشکلی شده، وجود ندارد.

حامیان فلسطینی در گفتگو با CBC مدعی شدند که پست‌هایشان ناپدید شده و فیس‌بوک محتوای مربوط به خشونت اسرائیل علیه فلسطینیان را حذف می‌کند.

علی رغم تمام این موانع، کاربران شبکه‌های اجتماعی ضمن حمایت از فلسطین، در شکل‌گیری افکار عمومی در جهان نیز سهم بسزایی داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
این موضوع به شکلی برای اینستاگرام هم هست، نمونه، در بحث معماری ایران کار می کنیم اگر پاسخ های دقیق و علمی به غارت گران دانش ایرانی بدهیم اینستاگرام ما را هم کنترل می کند. در روز گذشته بخش پی نوشت ما را مسدود کرده بودند. معماری ایران توسط کشورهای غربی در حال غارت شدن است و در مقابل در داخل هماهنگ با این موضوع بناهای آلوده و بی کیفیت و غیر ایرانی را به عنوا الگو به ایرانیان معرفی می کنند و سعی در فرهنگ سازی عمیق تر دارند. هدفشان تصاحب کامل دانش معماری ایران به نام خودشان و تهی کردن آن در ایران است البته تا به حال هم موفق هم شده اند . سوال اینجاست چرا در داخل رسانه ها، مسئولان بخش های مرتبط برای حفظ این دانش ایرانی تلاش نمی کنند؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین