کد خبر: ۷۱۲۷۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
جزئیات حادثه در بلوار طلاییه شیراز

مرگ تلخ ۳ نوجوان در یک تصادف هولناک

سه نوجوان به دلیل تصادف شدید خودروی پژو به ستون برق در بلوار طلاییه جان خود را از دست دادند.
مرگ تلخ ۳ نوجوان در یک تصادف هولناک
آفتاب‌‌نیوز :

محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با اعلام خبر تصادف مرگبار در بلوار طلاییه، درباره جزئیات این خبر گفت: «یکشنبه شب یک مورد حادثه واژگونی خودرو در بلوار طلاییه، مقابل شهرک سبحان به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک خودروی سواری پژو پارس با سه سرنشین نوجوان حدودا ۱۵ ساله، به دلیل نامشخصی در مسیر بلوار طلاییه با ستون برق برخورد کرده است. برخورد خودرو با ستون برق حاشیه خیابان این احتمال را می‌داد که سرعت خودرو بالا بوده و پس از عدم کنترل و انحراف از مسیر اصلی به شدت با ستون برق برخورد کرده است. هرچند که علت دقیق حادثه توسط پلیس راهور اعلام می‌شود. بر اثر این سانحه سه سرنشین در داخل خودروی متلاشی‌شده محبوس بودند.»

این مقام مسئول ادامه داد: «آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم، بخش‌هایی از بدنه خودرو را با تجهیزات هیدرولیکی برش دادند. آنها افراد محبوس‌شده را از داخل خودرو خارج کردند. هر سه نفر تحویل عوامل اورژانس شدند که مشخص شد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده‌اند. درنهایت محل ایمن‌سازی و برای بررسی بیشتر تحویل عوامل پلیس راهور شد.»

محمدهادی قانع گفت: «خلوتی معابر نباید باعث شود که رانندگان و مخصوصا افراد جوان از فرصت استفاده و با سرعت بیشتری در معابر رانندگی کنند. رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی‌ورانندگی همواره باید مدنظر رانندگان باشد.»

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
4
خودروهای ایرانی بدنه بسیار ضعیفی دارند فرم کشیده و صاف با ستونهای باریک و انحنای توپی کم خودروهای 405 و پارس و پراید موجب صدمات بیشتر سرنشینان میشه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین