کد خبر: ۷۱۲۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

سردار آزمون: برای پاسخ به توهین حریف روزها را شمردم/ ایستادم و به بحرین خندیدم

زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران به بحرین گفت: بعد از این که در بازی رفت تماشاگران بحرینی به ایران توهین کردند روزها را می شمردم تا بازی برگشت برسد و اشک آنها را درآورم.
سردار آزمون: برای پاسخ به توهین حریف روزها را شمردم/ ایستادم و به بحرین خندیدم
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون ۵۴ و ۶۱ و مهدی طارمی ۷۹ برای ایران گل زدند.

سردار آزمون پس از این پیروزی گفت: از قبل می دانستیم که این بازی برای مردم ایران خیلی مهم است. برای خود من هم مهم بود. به خودم قول داده بودم که تمام توانم را بگذارم و انتقام خنده ها و توهین های بحرینی ها را بگیرم.

وی ادامه داد: وقتی کسی به کشورم توهین کند نمی توانم تحمل کنم. از همان زمان روزها را می شمردم تا بازی برگشت برسد و بتوانم انتقام آن رفتارها را بگیرم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: به خودم قول داده بودم که در بازی برگشت کاری کنم اشک بحرینی ها را در بیاورم. در همان زمینی که باخته بودیم حریف را شکست دادیم و اشک بحرینی ها را در آوردم. بعد از بازی ایستادم و به بحرینی ها خندیدم.

وی ادامه داد: به این تیم ملی افتخار می کنم. همه چیز در تیم ملی عالی است و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

سردار در مورد عملکرد طارمی نیز در این بازی گفت: مهدی یکی از بهترین های آسیاست و می تواند در یکی از بهترین تیم های دنیا بازی کند. خوشحالم که کنار مهدی طارمی بازی می کنم.

سردار آزمون در ادامه خاطرنشان کرد: با بازیکنان باتجربه تیم ملی قبل از بازی صحبت کردیم و گفتیم که اگر ۶۰ درصد توانمان را بگذاریم می توانیم بحرین را به راحتی شکست دادیم که همین اتفاق هم افتاد و توانستیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: وظیفه ماست که از این پرچم در ورزش دفاع کنیم و نباید وارد مسائل سیاسی شویم. امیدوارم بتوانیم این روند را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین