کد خبر: ۷۱۲۷۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

پاسخ طارمی به اظهارات بازیکن بحرین و خط و نشان برای عراقی‌ها

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در روز بازی عراق نشان خواهیم داد کدام تیم اول می شود و کدام تیم در گروه دوم می شود.
پاسخ طارمی به اظهارات بازیکن بحرین و خط و نشان برای عراقی‌ها
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار برگشت تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد که این دیدار با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون ۵۴ و ۶۱ و مهدی طارمی ۷۹ برای ایران گل زدند.

مهدی طارمی بعد از این بازی گفت: همین که توانستیم ببریم و دل مردم را شاد کنیم برایمان خوشحال کننده است. در نیمه اول شرایط آب و هوایی برایمان سخت بود. به همین خاطر باید بازی را کنترل می کردیم تا در نیمه دوم به گل برسیم.

وی ادامه داد: بحرین خیلی خوب بازی کرد و یک تیم فنی بود. با این حال ما در نیمه دوم برنامه هایی که مد نظرمان بود را پیاده کردیم و توانستیم به پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

طارمی در واکنش به کری خوانی بازیکن بحرین که گفته بود بازیکنان ایران را نمی شناسم گفت: اهل کری خوانی نیستم اما به ایشان می گویم بهتر است حواست به تیم خودش باشد. بازیکنان ایران را در آسیا و جهان می شناسند.

طارمی تاکید کرد: یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال عراق هم برای ما کری خوانده بود که در دیدار با این کشور نشان می دهیم کدام تیم اول خواهد شد و کدام تیم در گروه دوم می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
6
ای کاش مسئولین کشور ما از دولت مجلس گرفته تا شورای نگهبان و کاندیدها ی ریاست جمهوری هم به اندازه اعضائ تیم ملی فوتبال و والیبال به فکر مردم بودن ودل مردم رو شاد میکردن دست و پای جوانان غیور ایران درد نکنه
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
1
1
تیم عراق را دست کم نگیرید توان فیزیکی عراقی ها مثل تیم های انگلیسی 90 دقیقه جنگندگی است تیم خطرناکی است خشونت هم چاشنی بازی شان است بستگی به داور دارد که از همان ابتدا کوتاه نیاید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین