کد خبر: ۷۱۲۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

موج حضور جوانان البرزی پای مناظره نامزدهای ریاست جمهوری

شمار زیادی از جوانان استان البرزی عصر سه شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی با اجتماع در برخی ستادهای انتخاباتی ، پای مناظره نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری نشستند.
موج حضور جوانان البرزی پای مناظره نامزدهای ریاست جمهوری
آفتاب‌‌نیوز :

این جوانان در حالی دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به نظاره نشستند که تصاویر مقام معظم رهبری ، سردار حاج قاسم سلیمانی و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند.

تعدادی زیادی از جوانان انقلابی ایران کوچک حتی برای سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری که شنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار می شود، قرار دیدار دوباره گذاشتند.

جوانان البرزی ، ضمن مهمور انگشتان به جوهر، نوشته هایی با مضمون « جانم فدای رهبر» بر دستانشان نقش بسته بود و پرچم ایران اسلامی را روی صورت خود نقاشی کرده بودند.

دشمنان به دنبال دلسردی جوانان

رییس ستاد انتخاباتی حجت اسلام سید ابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا با بزرگنمایی مشکلات اقتصادی جوانان را از مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه دلسرد کنند.

حجت الاسلام مفید کیایی نژاد عصر روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه تماشای مناظره های انتخاباتی در رسانه ملی برای نوجوانان و جوانان بسیار جذاب و هیجان آوراست، افزود: امروز دشمن از تریبون خودش به جوانان می‌گوید شغل پیدا نمی‌شود، صاحب خانه نمی‌شوی، نمی‌توانی ازدواج کنی، منزلت اجتماعی نداری و حتی پاسپورت تو بی‌ارزش است و به نوعی تلاش می‌کند تا با القای ذهنی افراد را از رای دادن منصرف سازد.

وی با بیان اینکه بر خلاف پمپاژ رسانه‌ای دشمن امروز کشور در عرصه نانو، تکنولوژی، ماهواره‌ای و پرتاب موشکی به دستاوردهای عظیمی دست یافته است،خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم دشمن مبانی شناختی در جوانان ما را ضعیف کند و کاری کند تا حضور مردم در صحنه انتخابات کمرنگ شود، یادمان نرود هرکسی که رای می دهد در اصل ازنظام و انقلاب حمایت کرده است.

وی ایجاد امنیت پایدار در جمهوری اسلامی را در گرو مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق رای دانست و یادآورشد: امنیتی را که امروز داریم حاصل حضور بسیاری از جوانان پیرو خط رهبری و ولایت است.

کیایی نژاد ادامه داد: دیدن جوانان انقلابی هر فردی را به سمت ادای دین به خون پاک شهدای گرانقدر از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق های رأی هدایت می کند.

وی بیان داشت: مشارکت عمومی و حداکثری در پای صندوق های رأی در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ موجب امنیت پایداردرایران خواهد شد که جوانان درتحقق آن سهم و نقش مهمی دارند.

رییس ستاد انتخاباتی حجت اسلام سید ابراهیم رییسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در استان البرزتاکید کرد:امروز جوانان ارزشی و انقلابی باید پای کار باشند، امروز باید کاری کنیم مردم پای صندوق‌های رای مشارکت حداکثری از خود نشان دهند، به خصوص بچه های رسانه باید قلم بزنند و جهاد در راه خدا را از این راه میسر کنند، زمانی جهاد با موشک و اسلحه بود، اما امروز سلاح اصلی رسانه است.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
0
0
عجب. خخخخ
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین