کد خبر: ۷۱۳۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

جوان ۲۳ ساله قمی قربانی نگاه به قاتل

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم تبعه خارجی که جوانی ۲۳ ساله را به قتل رسانده و متواری بود دستگیر شد.
جوان ۲۳ ساله قمی قربانی نگاه به قاتل
آفتاب‌‌نیوز :

 سردار سید محمود میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: در پی وقوع یک درگیری منجر به قتل در قم، موضوع با توجه به حساسیت آن بلافاصله در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

او افزود: در ادامه کاراگاهان پلیس و اکیپ بررسی صحنه به همراه بازپرس ویژه قتل عازم بیمارستان شدند و با مشاهده مقتول قتل صورت گرفته تایید شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: سپس کارآگاهان پلیس آگاهی جهت انجام تحقیقات به محل درگیری اعزام و با بررسی و اقدامات انجام شده هویت قاتل را شناسایی و برای دستگیری وارد عمل شدند.

سردار میرفیضی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته ابتدا همدست متهم دستگیر و مشخص شد چند روز قبل از درگیری، مقتول و قاتل در یک مغازه ساندویچی به خاطر نگاه کردن به یکدیگر با هم درگیر می‌شوند و این کینه ادامه داشته تا این که روز حادثه عده‌ای نیز به این ماجرا اضافه شدند و قتل با سلاح سرد به وقوع می‌پیوندد.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که قاتل اهل یکی از کشور‌های همسایه است، اضافه کرد: در ادامه کارآگاهان ،متهم را در یکی از خیابان‌های اصلی به همراه ۴ تن از همدستانش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان این که مجرم دارای یک فقره سابقه کیفری است، گفت: متهم طی تحقیقات صورت گرفته صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد و در نهایت پس از تشکیل پرونده به همراه سایر همدستان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین