کد خبر: ۷۱۳۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

حمایت تاجگردون، وکیلی و نمایندگان ادوار زاگرس از محسن رضایی

ستاد انتخاباتی محسن رضایی امروز (چهارشنبه) چند خبر، انتصاب و حمایت اقشار مختلف از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری داشت.
حمایت تاجگردون، وکیلی و نمایندگان ادوار زاگرس از محسن رضایی
آفتاب‌‌نیوز :

ستاد انتخاباتی محسن رضایی امروز (چهارشنبه) چند خبر، انتصاب و حمایت اقشار مختلف از این نامزد انتخابات ریاست جمهوری داشت.

** اردشیر خدایی رییس ستاد اقوام و مذاهب محسن رضایی شد

اردشیر خدایی، کارشناس فرهنگ و اقوام ایرانی، حمایت خود را از محسن رضایی اعلام‌ کرد.

محسن رضایی طی حکمی اردشیر خدایی را بعنوان رییس ستاد اقوام و مذاهب منصوب کرد.‌

اردشیر خدایی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه ایران اسلامی و رییس کمیته دانشگاهیان آن حزب است و رییس ستاد اقوام و مذاهب حسن روحانی در انتخابات های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ بوده است.‌

** حمایت سهیلا منصوریان از محسن رضایی

سهیلا منصوریان، ورزشکار کشورمان، با انتشار یک ویدئو از سخنان محسن رضایی در مناظره دوم تلویزیونی پیرامون حمایت از ورزش بانوان، در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: چقدر خبر خوبی است که بانوان ایران زمین حمایت شوند؛ حمایتی که سالها نشدند.

سهیلا منصوریان افزود: شیرزنان ایرانی همیشه در صحنه حضور داشتند؛ چه در جنگ چه بعد از جنگ و همچنین در میدان های ورزشی. قدرت و صداقت دارند و با جسارت و شجاعت و تعصبی که به وطنشان دارند همیشه نام آورانند. به امید روزهای روشن.

گفتنی است سهیلا منصوریان این پست اینستاگرامی را با هشتگ‌ انتخابات ۱۴۰۰ و هشتگ محسن رضایی، منتشر کرده است.

** حمایت تاجگردون، وکیلی و نمایندگان ادوار زاگرس از محسن رضایی

نشست "هم‌اندیشی انتخابات ۱۴۰۰ و توسعه اقتصادی اجتماعی استانهای زاگرس" با حضور جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی برگزار شد و حاضران در جلسه، حمایت خود را از محسن رضایی در انتخابات ۱۴۰۰ ابراز داشتند.

در این نشست جمع کثیری از نمایندگان ادوار از جمله امیدوار رضایی، غلامرضا تاجگردون، محمدعلی وکیلی و نمایندگان فعلی از جمله عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، سکینه الماسی نماینده سابق عسلویه، دیر و جم برگزار شد.

در این مراسم، نمایندگان فعلی و ادوار مجلس از استانهای خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان به سخنرانی پرداختند.

غلامرضا تاجگردون رییس سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این هم اندیشی، به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: خدمت همگی جمعیت حماسه ساز و غیرتمند و همیشه در صحنه ایلات لر و بختیاری از زن، مرد، جوان، میانسال و کهنسال، عرض ادب و احترام دارم و سخنی با شما عزیزان دارم.

تاجگردون افزود: از همه بزرگان تیره های مختلف ایلات لر که بواسطه بزرگمنشی آنها و کارها و اقداماتی که برای مردم از هر طایفه و تیره انجام داده اند و دارای منزلت و جایگاه و نفوذ هستند و مورد احترام و تکریم مردم حوزه سرزمینی و دیگر اقوام قرار دارند، می خواهم که به برهه حساس تاریخی به وظیفه خود در حمایت از فرزند عشایر و فرزند دلسوز ملت یعنی محسن رضایی عمل کنند.

وی گفت: از روشنفکران و چهره های شاخص و نامدار و مدیریتی در سطح خرد و کلان داخلی و خارجی که محل سکونتشان در زاگرس قرار دارد و مردم از آنها حرف شنویی دارند، می خواهم به وظیفه خود برای توسعه متوازن و همه جانبه ایران و حمایت از فرزند اقتصاددان ملت یعنی محسن رضایی عمل کنند.

تاجگردون افزود: همگی عزیزانی که نام بردم، چه متنفذین محلی و طایفه ای و چه روشنفکران و مدیران علمی و اجرایی، همه آنها به نحوی با شخصیت و منش اقای محسن رضایی آشنایی دارند و یا در ارتباط هستند و نقاط قوت ایشان در خدمت به کشور را به خوبی می دانند؛ هرچند بعضا ممکن است گلایه ها و کدورت هایی به حق و منطقی هم از نامبرده داشته باشند.

وی گفت: بعنوان یک عضو کوچک از ایل لر و بختیاری، عاجزانه درخواست دارم که در این برهه حساس از تاریخ کشورمان، درخصوص انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور و دومین مقام رسمی کشور، مثل رسم همیشگی میهن دوستی لرها، به صحنه پاسداری از ایران بیایید؛ حالا که ایل بختیاری این توفیق را داشته است که از میان رجال سیاسی کشور و هفت کاندیدای نهایی، یکی از آنها را که چهره فرا ملی و منطقه ای و بین المللی است در دامن خود پرورش داده و این شخصیت یکی از افتخاراتش این است که فرزند ایل لر و بختیاری است، از وی حمایت قاطع بعمل آورید.

تاجگردون گفت: محسن رضایی بعنوان یک اقتصاددان باتجربه و بعنوان فرزند عشایر غیور و فرزند ملت بزرگ ایران، وارد یک رقابت سنگین انتخاباتی شده است. بعد از کمک گرفتن و مدد جستن از قدرت لایزال حضرت باری تعالی و ارواح همرزمان و یاران و برادران شهیدش و امام شهیدان حضرت امام خمینی و همت والای ملت بزرگ ایران، دلگرم به حضور و حمایت های همه جانبه برادران و خواهران ایلی خود و قوم سلحشور و بزرگ لر و بختیاری است؛ بخصوص شماها که وجود هر کدامتان برای ایل و طائفه، نعمت و برکت و فرصت بی بدیلی است و می توانید ایشان را در این میدان و عرصه رقابت، کمک و یاری بنمائید.

وی افزود: خدای نکرده اگر در این امر غافل بشویم و اگر کدورتها و گلایه های گذشته را کنار نگذاریم و اگر همدلی و همزبانی و همفکری و همکاری و انسجام ایلی را مدنظر قرار ندهیم و اگر این آخرین و تنهاترین و بالاترین موقعیت تاریخی خدمت به ایران را که پس از مشروطیت یکبار دیگر نصیب لر و بختیاری شده است برای ساختن ایران آباد به دست این فرزند لر و بختیاری جدی نگیریم، شاید تا سالیان زیادی چنین عرصه ای برای خدمت بزرگ به ایران نظیر مشروطیت تکرار نشود.

تاجگردون‌ گفت: بیائید سنگینی رسالت تاریخی مردم لر و بختیاری با بیش از ۲۵ میلیون نفر را حفظ کنیم و یک بار دیگر در خدمت ایران و برای پاسداری و آبادی ایران به میدان بیاییم.

وی افزود: لازم است که از فرصت سوزی های مکرر تاریخی که در گذشته و برای توسعه اقتصادی اجتماعی استانهای زاگرس داشته ایم، عبرت بگیریم و با انسجام و وحدت آفرینی و یکپارچگی و تعامل و همکاری و همراهی و همدلی در سطح ایلی و قومی و کشوری، این فرزند خلف و نجیب و دلاور و اقتصاددان و فرمانده تمامی مجاهدان و سرداران ملی این کشور و تنها سردار سردارساز و سرباز وطن یعنی آقای حاج محسن رضایی را یاری بدهیم.

تاجگردون تاکید کرد: ان شاء الله ملت ایران با خلق یک حماسه بزرگ در ۲۸ خرداد، با بالاترین رای اخذ شده و با دعوت به مشارکت حداکثری، محسن رضایی را به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران توسط ملت ایران انتخاب نمایند.

تاجگردون سخن خود را با یک شعر و ذکر یا علی به پایان رساند: تو اگر بنشینی، من اگر بنشینم، چه کسی برخیزد؟ تو اگر برخیزی، من اگر برخیزم، همه برمی خیزند. یا علی(ع).

**حمایت عبدالرضا داوری از محسن رضایی

عبدالرضا داوری، متخصص اقتصاد سیاسی، حمایت خود را از محسن رضایی اعلام‌ کرد.

محسن رضایی طی حکمی، عبدالرضا داوری را بعنوان مسئول ستاد "شهروندان آزاد" منصوب کرده است.

عبدالرضا داوری متخصص اقتصاد سیاسی، پیشتر در جایگاه هایی از جمله قائم مقام خبرگزاری ایرنا، مدیرمسئول روزنامه شهروند، مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور به خدمت مشغول بوده است.

** حمایت محمدشریف ملک‌زاده از محسن رضایی

محمدشریف ملک زاده، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمایت خود را از محسن رضایی اعلام‌ کرد.

محمدشریف ملک زاده، امروز در نشست اقوام ایرانی در تهران، طی سخنانی گفت: نگاه متوازن محسن رضایی به توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و باور همیشگی و اثبات شده او به مشارکت واقعی اقوام ایرانی، باعث شده که وی بعنوان بهترین انتخاب از سوی اقوام ایرانی مورد توجه قرار گیرد.

محمدشریف ملک زاده، دانشیار دانشگاه در رشته مدیریت، مشاور اجرایی مرحوم آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس سابق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاون سابق اداری و مالی وزارت امور خارجه است. وی هم اکنون، ریاست مرکز تحقیقات و مطالعات علوم انسانی - اسلامی را برعهده دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین