کد خبر: ۷۱۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۳۳
امیر مقدم:

اساسنامه جامعه اسلامی مهندسین تغییر خواهد کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه مشترک دبیران استان‌ها با اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به ریاست محمدرضا باهنر برگزار شد.

مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب ضمن بیان این خبر گفت: «در ابتدای این جلسه با تحلیل شرایط سیاسی روز و آخرین همایش جبهه متحد اصولگرایی، مجددا بر حل و فصل مسایل از طریق گروه 6+5 تاکید و اجتناب از ارائه لیست موازی تحت هر شرایطی یک ضرورت دانسته شد». 

امیر مقدم با اشاره به نزدیکی کنگره هشتم این حزب، از مشخص شدن تاریخ دقیق کنگره خبر داد و افزود: «کنگره هشتم جامعه اسلامی مهندسین هفتم تیرماه سال آتی برگزار خواهد شد».

مقدم گفت: «مهندس باهنر در این جلسه بر قطعیت تغییر در اساسنامه به منظور تحقق چشم‌انداز 20 ساله جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد. آ‌قای باهنر گفت که باید به سمت رفع موانع عضویت غیر مهندسین برویم و باید در صدد ایجاد یک حزب فراگیر از نخبگان و فرهیختگان باشیم تا بتوانیم از وزن قابل توجهی که پس‌انداز کرده‌ایم، نهایت استفاده را ببریم و در چنین صورتی است که بسیاری از پتانسیل‌ها به فعلیت می‌رسد».

مقدم همچنین با بیان اینکه «مهندس باهنر بر تغییر اساسنامه تاکید بسیاری دارد»، افزود: «ایشان در این جلسه یادآور شد که همه مباحث و لوزام یک حزب فراگیر در اساسنامه جامعه اسلامی مهندسین باید نمایان شود تا بتوانیم اقدام به عضوگیری عام کنیم و موانع عضویت هر کسی که در جامعه پیرامون خود نخبه است، برطرف شود».

مدیر روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین از تغییر اسم این تشکل خبر داد و افزود: «در جلسه اخیر برای نام جدید جامعه اسلامی مهندسین، پیشنهاداتی مطرح و بنابراین شد که در نشست بعدی شورای مرکزی همه استان‌ها در اردیبهشت راجع به اسم جدید هم تصمیم گیری شود و مکانیزم جدیدی به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن کنگره هشتم تدوین گردد».

مقدم افزود: «کمیته‌ای متشکل از آقایان مرتضی نبوی، غلام حسن امیری و محمد ناظمی اردکانی به ریاست محمدرضا باهنر برای تغییر اساسنامه تشکیل شد و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین