کد خبر: ۷۱۳۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
اعتراف به ۱۱ فقره سرقت

موبایل‌قاپ زنان دستگیر شد

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاب حرفه‌ای و سابقه‌دار خبر داد.
موبایل‌قاپ زنان دستگیر شد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه علی فرخ‌پور سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و کشف 11 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه فرخ پور در تشریح خبر فوق اظهار داشت: اوایل اردیبهشت ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت تلفن همراه از یک شهروند خانم به شیوه قاپ زنی در دادسرای ناحیه 34 تهران تشکیل شد که به دستور مقام قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی واصل شد.

وی تصریح کرد: پیرو شکایت مالباخته و بررسی پرونده توسط کارآگاهان پلیس مشخص شد پس از سرقت به علت اینکه شاکی نرم افزار های بانکی را در تلفن همراه خود داشته سارق با بدست آوردن رمز آن حدود 5 میلیون تومان را به سرقت برده است که بلافاصله کارآگاهان اقدامات علمی کشف جرم را بکاربسته و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق می شوند هویت سارق به نام رضا را شناسایی کنند.

سرپرست پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران افزود: اطلاعات بدست آمده حاکی از آن بود که رضا یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه موبایل قاپی است و مکرر دستگیر و روانه زندان شده است که با آزادی از زندان مجددا به چرخه جرم بازگشته و با پرسه زنی در محل های خلوت سوژه مورد نظر به خصوص ( بانوان ) را شناسایی و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت گوشی همراه آنها کرده و بلافاصله متواری می شود.

سرهنگ کارآگاه فرخ پور افزود: با اقدام به موقع کارآگاهان محل اختفاء متهم در حوالی خیابان شریعتی شناسایی شده و با هماهنگی قضائی رضا نهم خرداد ماه در یک علمیات ضربتی دستگیر و در مواجهه با ادله به جرم خود اعتراف می کند.

وی گفت: متهم در بررسی های پلیسی به 11فقره سرقت اعتراف کرد که با تلاش کارآگاهان شاکیان پرونده شناسایی و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین