کد خبر: ۷۱۳۲۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
تبلیغات

طراحی سایت اولین گام در شروع یک کسب و کار اینترنتی

قبل از شروع فرآیند طراحی سایت باید هدف خود را مشخص کنید همچنین شما باید بدانید قرار است چه خدمات و یا محصولاتی را به مخاطبان خود ارائه کنید و سپس به دنبال آن بروید تا بتوانید نتیجه و بازدهی خوبی را بدست آورید و به خوبی اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.
طراحی سایت اولین گام در شروع یک کسب و کار اینترنتی
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار به شیوه سنتی مشغول فروش و بازاریابی محصولات و خدمات خود هستند، اغلب مشتریان، زمان زیادی را در اینترنت و دنیای وب می‌گذرانند، بدین منظور داشتن یک وب سایت برای تمامی مشاغل امری ضروری به حساب می‌آید. به طور کلی طراحی وب، یک فرایند توسعه با تمرکز بر عوامل زیبایی، رابط کاربری و تصاویر بصری می‌باشدانجام می‌پذیرد. بدین صورت که طراح وب تک تک صفحات سایت را به سفارش مشتری طراحی و تولید می‌کند.

برون سپاری، صرفه‌جویی در وقت و هزینه

در صورتی که قصد داشته باشید خودتان یک وب سایت طراحی نمایید، باید این نکته را مد نظر داشته باشید که تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ای لازمه صرف وقت و مطالعه بسیار زیادی در زمینه طراحی سایت و همچنین چندین سال تجربه در این امر خواهد بود و ممکن است که شما زمان کافی برای گذارندن و بدست آوردن این حجم از اطلاعات را نداشته باشید و مایل باشید تا از روشی آسان‌تر و کم هزینه‌تر نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید از این رو می‌توانید از خدمات طراحی سایت گرندیما استفاده نمایید.

تعیین هدف قبل از طراحی سایت

قبل از شروع فرآیند طراحی سایت باید هدف خود را مشخص کنید همچنین شما باید بدانید قرار است چه خدمات و یا محصولاتی را به مخاطبان خود ارائه کنید و سپس به دنبال آن بروید تا بتوانید نتیجه و بازدهی خوبی را بدست آورید و به خوبی اعتماد مشتریان خود را جلب کنید.

طراحی سایت اولین گام در شروع یک کسب و کار اینترنتی

دسترسی همیشگی به مخاطبان

زمانی که صاحب وب سایت و کسب و کار آنلاین خود شوید می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز بدون محدودیت زمانی و مکانی با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید، به آن‌ها خدمات ارائه کنید. علاوه بر آن مخاطبان شما می‌توانند پاسخ هر سوالی که در رابطه با محصول و خدمات شما نیاز داشته باشند را بدست آورند. بدین جهت توصیه می‌کنیم شرکتی را برای طراحی کسب و کار آنلاین خود انتخاب کنید که بتواند نیاز‌های شما را به خوبی برطرف کرده و پاسخگوی سوالات متداول شما باشد.

طراحی کاملا اختصاصی توسط تیم کدنویسی

زمانی که تصمیم می‌گیرید طراحی سایت خود را چه سایت شرکتی و چه فروشگاهی و یا سایت شخصی به شرکتی واگذار کنید باید به این نکته توجه کنید که اطلاعات فنی و تخصصی شرکت مذکور در چه حدی می‌باشد و آیا می‌توانند تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که سایت شما به آن نیاز دارد را پیاده سازی کند یا خیر. از این رو مجموعه گرندیما با کمک گرفتن از نیروی متخصص و استفاده از بهترین ابزار‌ها و قالب‌ها و افزونه‌های اورجینال وب سایت شما را طراحی و صفحات آن را کدنویسی می‌کند و در نهایت وب سایت شما را توسط تیم فنی بر روی سرور تست آپلود می‌کند.

عوامل موثر در هزینه طراحی سایت

یکی از مهمترین دلیل تفاوت قیمت در شرکت‌های طراحی سایت، نحوه پیاده سازی و انجام کار وب سایت می‌باشد. بدین صورت که در طی مراحل طراحی سایت شما به هر میزان از ابزار‌های رایگان و آماده بیشتر استفاده شود هزینه طراحی سایت و زمان تحویل سایت کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر آن استفاده از عناصر گرافیکی خاص و عکس‌های حرفه‌ای و با کفیت از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت وب سایت می‌باشند. همان گونه که می‌دانید شرکت طراحی سایت گرندیما سبک ویژه خود را دارد که می‌تواند طراحی بسیار زیبا و اصولی را به راحتی به نمایش بگذارد. مورد دیگری که در طی فرآیند طراحی سایت باید به آن توجه داشته باشیم توجه به انواع خدمات پیام رسانی مانند: عضویت در شبکه‌های اجتماعی، دریافت ایمیل کاربر و یا موارد دیگر این چنینی می‌باشد؛ به این دلیل که کاربر همیشه علاقه دارد نظر خود را ارائه دهد و این گونه می‌توان سایت را با ارتقای بهتری با توجه به نظرات مخاطبان طراحی نمود.

جمع‌بندی

اگر دارای یک کسب و کار سنتی هستید، طراحی وب سایت فروشگاهی به شما کمک می‌کند تا شعبه جدیدی از کسب و کار خود را در بستر اینترنت ایجاد کنید. اگر شرکت یا فروشگاه اینترنتی شما در کلمات مرتبط خود بالا باشد، مشتریان به سایت شما وارد می‌شوند و به خدمات و محصولات شما دسترسی خواهند داشت، ولی اگر هنوز سایت شما سئو نشده باشد، مشتریان به رقبای شما مراجعه می‌کنند و هر روز آن‌ها قویتر خواهند شد.

بعد از طراحی سایت نوبت به آموزش سئو و دریافت خدمات مشاوره سئو برای وب سایتتان می‌باشد تا با سرعت بیشتری کسب و کارتان را رشد دهید. بدین ترتیب مجموعه گرندیما در این امر شما را یاری میکند تا بتوانید کسب و کار خود را به سرعت رشد دهید. متخصصین ممتاز گرندیما در زمینه‌ی طراحی سایت مشغول به فعالیت هستند و به خوبی خدمات خود را به همراه پشتیبانی با در نظر گرفتن زمان مناسب به شما ارائه خواهند کرد. تمامی کاربرانی که شرکت گرندیما وبسایت آن‌ها را طراحی و پیاده سازی کرده است از وب سایت خود نتیجه مثبت گرفته و روز به روز شاهد رونق و پیشرفت بیشتر در کسب و کار خود بوده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین