کد خبر: ۷۱۳۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
تبلیغات

مرجع تخصصی فروش مکمل‌های داروخانه‌ای در ایران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر از گذشته نیاز است تا برای خرید هر وسیله یا کالا الزاما به خارج از منزل بروید. با خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری از مشکلات حل شده است. در این عرصه کمتر از یک دهه است که داروخانه‌ها نیز به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز نموده‌اند
مرجع تخصصی فروش مکمل‌های داروخانه‌ای در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

تحقیقات نشان می‌دهد که احتمالا راه اندازی نخستین داروخانه آنلاین در جهان به سال ۱۹۹۹ در کشور انگلستان بر می‌گردد. در ایران نیز حدود یک دهه از شروع به کار داروخانه‌های آنلاین می‌گذرد. امروز با اینکه متاسفانه نام این مراکز هنوز برای بسیاری از افراد ناآشنا است، اما ده‌ها مورد از آن‌ها در کشور راه‌اندازی شده‌اند و حتی در استان‌های محروم کشور نیز شاهد فعالیت آن‌ها هستیم. در این مطلب قصد داریم شما را با یکی از بهترین و مجهزترین داروخانه‌های اینترنتی در کشورمان آشنا کنیم که پیشتاز نوآوری‌های فراوانی در زمینه خدمات دارویی بوده و به طور تخصصی به فروش انواع مکمل غذایی و بدنسازی پرداخته و در این زمینه مشاوره تخصصی نیز ارائه می‌دهد.

علامت مثبت به رنگ سبز نشانه چیست؟

شاید در تابلوی بسیاری از داروخانه‌ها به عنوان لوگو یک علامت مثبت به رنگ سبز را دیده باشید. این علامت نشانی برای این مراکز در کشور ما و بسیاری دیگر از کشور‌های جهان است. اما علامت مثبت به رنگ سبزرنگ، لوگوی اختصاصی یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی فعال در زمینه دارو در کشور ما نیز محسوب می‌شود. بله؛ در مورد داروخانه آنلاین مثبت سبز صحبت می‌کنیم که در طی ۶ سال گذشته توانسته است جایگاه خوبی را در امر خدمات دارویی به صورت اینترنتی کسب کند. در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید انواع مکمل غذایی، مکمل ورزشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، مکمل‌های تقویت کننده سیستم ایمنی، تجهیزات پزشکی و ... را به راحتی یافته و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

چرا به مثبت سبز اعتماد کنیم؟

در زمینه مکمل‌های موجود در داروخانه یک سرچ ساده انجام دهید؛ به عنوان مثال بنویسید: " قیمت شربت ایمیونس " و صبر کنید تا نخستین صفحه پیش روی شما لود شود. احتمالا در اولین لینک‌هایی که می‌بینید، نام مثبت سبز مشاهده خواهد شد. در مورد محصولات دیگری که در ذهن خودتان نیز وجود دارد، همین عمل را تکرار کنید تا به خوبی مطمئن شوید که مثبت سبز در میان مصرف‌کنندگان کاملا شناخته شده است. نگاهی به قسمت نظرات بیندازید تا کامنت مشتریان را نیز مطالعه کنید. اگر به انتهای هر یک از صفحات بروید، می‌توانید پروانه و مجوز این مرکز را نیز به خوبی مشاهده نمایید.

مثبت سبز با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی مشغول فعالیت بوده و ضمانت اصل بودن تمام کالا‌های مورد فروش خود را بر عهده می‌گیرد؛ بنابراین اگر کوچک‌ترین مشکلی هم وجود داشته باشد قطعا مراجع معتبری برای پاسخگویی به شما وجود خواهند داشت.

مرجع تخصصی فروش مکمل‌های داروخانه‌ای در ایران

خدمات طلایی مثبت سبز برای مشتریان

با ورود به وبسایت مثبت سبز از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

• دسترسی به انواع مکمل‌های تخصصی: مکمل پوست، مو و ناخن، مکمل استخوان و مفاصل مثل قرص کلسیم دی، قرص کم خونی، مکمل کلیه و مجاری ادرار، مکمل قلب و عروق، قرص تاخیری و انواع مولتی ویتامین و مینرال برای مردان، زنان و کودکان

• خواندن نقد و بررسی تخصصی کلیه محصولات مورد فروش

• آگاهی از قیمت محصولات و مقایسه هر یک از آن‌ها با دیگر فروشگاه‌ها

• مطالعه نظرات دیگر مشتریان درباره هر یک از کالا‌ها

• استفاده از تخفیفات شگفت انگیز دوره‌ای و فصلی

• استفاده از مشاوره آنلاین به صورت چت آنلاین، مراجعه به اینستاگرام و تلفنی

داروخانه آنلاین مثبت سبز با مدیریت جناب آقای سید مرتضی مهر طباطبایی از بهمن ۱۳۹۴ به فعالیت مشغول بوده و تمامی دارو‌های بدون نسخه را می‌توانید از این مجموعه به صورت آنلاین سفارش دهید. از دیگر مزایای خرید از مثبت سبز می‌توان امکان مرجوع نمودن محصولات در صورت عدم رضایت، صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان سفارش و تحویل کالا در هر نقطه از کشور و ویژگی پرداخت در محل (مخصوص مشتریان ساکن تهران) نیز نام برد.

زود مصرف‌ها، پیشنهادی مقرون به صرفه

یکی از خدمات ویژه مثبت سبز برای خریداران، انتخاب گزینه "زود مصرف ها" از منوی اصلی وبسایت این مجموعه است. در این قسمت محصولاتی به فروش می‌رسند که همگی دارای تخفیف بوده و از تاریخ انقضای آن‌ها به طور معمول هنوز ۳ الی ۶ ماه باقی مانده است. به این ترتیب مشتریان می‌توانند کالای مورد نظر خود را حتی گاه با ۷۰% تخفیف خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خانوار بد نیست هر چند وقت یکبار به صفحه اصلی مثبت سبز سری بزنید.

فردایی روشن‌تر در انتظار داروخانه مثبت سبز

از ابتدای شروع به کار تمامی داروخانه‌های آنلاین در سراسر کشور حساسیت و سخت‌گیری مراجع مربوطه در مورد فروش محصولات دارویی بسیار زیاد بوده است و البته این امر به سود مشتریان است، زیرا محصولات اورجینال و اصل در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و به این واسطه از تقلبی بودن کالا‌ها ممانعت به عمل می‌آید. تاکنون داروخانه‌های آنلاین تنها مجاز به فروش کلیه دارو‌های بدون نسخه بوده‌اند، اما مثبت سبز این مژده را به مشتریان خود می‌دهد تا در آینده‌ای نزدیک در این مجموعه امکان ثبت نسخه پزشکان و دریافت آنلاین دارو‌هایی که تنها با نسخه پزشک به فروش می‌رسند نیز وجود داشته باشد.

مرجع تخصصی فروش مکمل‌های داروخانه‌ای در ایران

مجله مثبت سبز راهگشای شما به جهان علم و آگاهی

در وبسایت داروخانه اینترنتی مثبت سبز با گزینه‌ای به نام "مجله مثبت سبز" روبرو می‌شوید که با کلیک روی آن بیش از ۴۰۰۰ مقاله در حوزه سلامت و پزشکی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر به موضوعاتی نظیر تناسب اندام، تغذیه سالم، زیبایی، مسائل جنسی، خانواده و بارداری، دانستنی‌های پزشکی و روانشناسی علاقمند هستید، هر روز به این مجله سری بزنید، زیرا داغ‌ترین موضوعات روز را در حوزه مواردی که عنوان شد حتما در این مجله خواهید یافت. مقالات مجله مثبت سبز از منابع معتبر خارجی ترجمه شده و در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد. در پایان هر مقاله امکان درج نظر کاربران نیز وجود دارد و هر کامنت در سریع‌ترین زمان ممکن توسط پزشکان خبره‌ای که در مجموعه مثبت سبز فعالیت دارند، پاسخ داده خواهد شد.

گفتار پایانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دیگر کمتر از گذشته نیاز است تا برای خرید هر وسیله یا کالا الزاما به خارج از منزل بروید. با خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری از مشکلات حل شده است. در این عرصه کمتر از یک دهه است که داروخانه‌ها نیز به صورت آنلاین فعالیت خود را آغاز نموده‌اند. مثبت سبز یکی از پرسابقه‌ترین داروخانه‌هایی است که در طی سال‌ها خدمت رسانی توانسته است در میان مشتریان محبوبیت ویژه‌ای کسب کند. با یک جستجوی ساده در گوگل، سری به این مرکز اینترنتی بزنید تا از نزدیک با خدمات این مجموعه آشنایی پیدا کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
زهرا محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
شربت ایمونس ساخت کدام کشور است و آیا هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین