کد خبر: ۷۱۳۶۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵

زاکانی انصراف داد

زاکانی اعلام کرد که به نفع ابراهیم رییسی کنار خواهد کشید.
زاکانی انصراف داد
آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام رسانه ها، علیرضا زاکانی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم کاشان اعلام کرد که به نفع ابراهیم رییسی کنار خواهد کشید.

گفتنی است که همتی در جریان مناظره های انتخاباتی به زاکانی لقب کاندیدای پوششی و پلیس بد داده بود که با انتقاد تند زاکانی مواجه شد.

زاکانی انصراف نداده است؟

سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، انتشار اخباری درباره انصراف زاکانی از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی را تکذیب کرد.

مالک شریعتی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره انصراف زاکانی به نفع ابراهیم رییسی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به کاشان گفت: من در سفر قم و کاشان همراه دکتر زاکانی بودم و ایشان چنین چیزی را اعلام نکردند. ستاد آقای زاکانی کناره‌گیری ایشان را تکذیب می‌کند و هیچ خبری مبنی بر کناره‌گیری اعلام نشده است.

همچنین حبیب ترکاشوند مسوول رسانه‌ای ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نیز در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «از ساعتی پیش در فضای مجازی شایعه کرده‌اند که دکتر ⁧‫زاکانی‬⁩ در کاشان از کاندیداتوری انصراف داده است. این خبر کذب بوده و صحت ندارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
6
8
ای کاش ایشان بماند و میزان اقبال مردم به دیدگاه ها و نظراتش را متوجه شود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
6
8
همین طوری که نمی‌شود انصراف داد. باید نسبت به پستی که در کابینه دولت بعدی برایشان پیشنهاد می‌شود اطمینان خاطر کامل حاصل شود.
یا حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
8
10
فقط حاج آقا رییسی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین