کد خبر: ۷۱۳۶۹۶
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷

واکنش عضو سابق شورای نگهبان به اظهارت مصلحی درباره ردصلاحیت هاشمی: به کدام نهاد باید شکایت کرد؟

نجات الله ابراهیمیان، سخنگوی سابق شورای نگهبان درباره اظهارت مصلحی درباره رد صلاحیت آیت الله هاشمی در سال ۹۲ گفت: من نمی‌توانم شهادت بدهم که چنین اتفاقی افتاده است یا خیر، اما مسئله در خور بررسی است و باید با جدیت به این موضوع پرداخت.
واکنش عضو سابق شورای نگهبان به اظهارت مصلحی درباره ردصلاحیت هاشمی: به کدام نهاد باید شکایت کرد؟
آفتاب‌‌نیوز :

نجات الله ابراهیمیان، عضو و سخنگوی سابق شورای نگهبان در واکنش به اظهارات حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ گفت: بنده در آن زمان عضو شورای نگهبان نبودم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

وی با اشاره به اظهارات وزیر اسبق اطلاعات گفت: آقای مصحلی می‌گویند که اینگونه بوده و باید در خصوص صحت این اظهارات از شورای نگهبان سئوال کرد.

ابراهیمیان گفت: در زمان ما در جلسات رسمی شورای نگهبان چنین مواردی نبود و برخی از همکاران ما مثل آقای اسماعیلی و بنده قطعا راضی به چنین مصلحت سنجی‌هایی نبودیم و دوره ما حداقل در جلسات رسمی اطلاعی نداریم که چنین چیزی رخ داده باشد.

وی ادامه داد: آیا یک عضوی در جلسات غیر رسمی و در روابط شخصی تحت تاثیر این گونه موارد قرار گرفته باشد بنده اطلاعی ندارم.

سخنگوی سابق شورای نگهبان به سایت مدارا گفت: من نمی‌توانم شهادت بدهم که چنین اتفاقی افتاده است یا خیر، اما مسئله در خور بررسی است و باید با جدیت به این موضوع پرداخت.

ابراهیمیان در پاسخ به این سئوال که اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد به کدام نهاد باید شکایت کرد؟ گفت: من دعای فرج می‌خوانم بقیه افراد را نمی‌دانم.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات دولت احمدی نژاد اخیرا در اظهاراتی به ماجرای ردصلاحیت آیت الله هاشمی اشاره کرده و گفته است: من در دوران وزارتم در مورد یکی از شخصیت‌هایی که جایگاه قابل‌توجهی هم داشت بررسی‌هایی انجام دادم در کف خیابان نشان می‌داد این آقا اگر بیاید، رأی می‌آورد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین