کد خبر: ۷۱۳۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳

نامه ۶۰۰ تن از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب

صدها نفر از ائمه جمعه و جماعات، علما و مبلغان اهل سنت ایران با انتشار نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب اسلامی برای حضور در انتخابات پیش رو اعلام آمادگی کرده و از ملت بزرگ ایران برای حضور در آن دعوت به عمل آوردند.
نامه ۶۰۰ تن از علمای اهل سنت به رهبر انقلاب
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ۶۰۰ تن از ائمه جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران با انتشار نامه‌ای خطاب به رهبر انقلاب اسلامی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

در این نامه آمده است:

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله­ العالی»
رهبر عالیقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولی امر مسلمین جهان

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روزافزون برای حضرتعالی و سایر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همانگونه که مستحضرید ملت بزرگ ایران بار دیگر در برابر چشم دوستان و دشمنان خود، در آستانه آزمونی سرنوشت ساز قرار گرفته است.

انتخابات مظهر قدرت و نشانه بارزی از اسلامیت و جمهوریت نظام است و مردم فهیم ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ماه، ان­شاء­الله برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خویش خواهند افزود و با حضور حداکثری در صحنه انتخابات پیش­رو، با آرمان­‌های امام راحل «رحمت­ الله­ علیه» و شهدای والامقام تجدید پیمان خواهند نمود.

بی‌شک توجه به وصایای گرانسنگ بنیانگذار فقید نظام اسلامی و منویات روشنگرانه حضرتعالی به عنوان مشعل فروزان هدایت جامعه، می‌تواند مسیر حضور حداکثری و دشمن­ شکن و نیز انتخاب اصلح را برای این ملت بزرگوار هموار ساخته و به لطف الهی آینده­ ای روشن­ تر برای مردم قدرشناس ایران اسلامی رقم بزند.

آن رهبر حکیم و فرزانه با تشریح توطئه­‌های دشمنان، بارها به حضور حداکثری مردم در پای صندوق­‌های رأی تأکید فرموده و با بیان شاخص‌ها و معیارهای ارزشمند برای نامزدهای ریاست جمهوری و دعوت آنان به اقناع مردم و صداقت در بیان توانمندی­‌ها و شعارهای انتخاباتی، در صدد آگاه­‌سازی آحاد مردم نسبت به حق قانونی و تکلیف شرعی و ملی خود بر آمده­ اید که امید است با اتکال به الطاف الهی و بهره­ مندی از این رهنمودهای مدبرانه و حضوری مؤثر و به یادماندنی از سوی مردم قدرشناس، موجبات یأس دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شادمانی قلب دوستداران انقلاب­ اسلامی در سراسر عالم را فراهم سازیم.

در این راستا اینجانبان، جمعی از امامان جمعه و جماعت و علمای­ اهل­ سنت کشور به عنوان پرچمداران عزت و افتخار و منادیان وحدت و یکپارچگی در ایران اسلامی ضمن تجدید پیمان با آرمان­‌های والای امام راحل و شهدا و لبیک ­گویی به اوامر آن حکیم فرزانه، به حضرتعالی اعلام می‌داریم که مردم ایران از هر قومیت و مذهبی که باشند با درک صحیح از شرایط حساس جهان، به ویژه فتنه­‌گری­‌های مداوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین­ الملل در منطقه، رأی دادن را حق و تکلیف مسلم هر ایرانی برای دخالت در تعیین سرنوشت و حراست از میهن و ارزش­‌های ملی خود دانسته و هیچ­گاه نخواهند گذاشت بدخواهان با توطئه اختلاف و توهم چنددستگی مردم را ناامید و دشمنان بدعهد و بداندیش به تاراج اندوخته‌های ارزشمند ملت که حاصل خون هزاران هزار شهید است بپردازند.

در پایان از همه علما، طلاب، مبلغان و فرهیختگان جامعه می‌خواهیم به منظور سربلندی ایران عزیز و پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب، از هیچ کوششی برای دعوت آحاد مردم به خصوص جامعه اهل سنت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح با توجه به کارنامه و برنامه نامزدها دریغ ننموده و از هرگونه شعار و عملی که خواسته یا ناخواسته آب بر آسیاب دشمنان اسلام و نظام اسلامی می‌ریزد خودداری نمایند.

باشد که با انتخاب دولت­مردانی ارزشی، مردمی و خدمتگزار، مشکلات پیش ­روی مردم شایسته و وفادار برطرف و با اقتدار روزافزون کشور اسلامی‌­مان، زمینه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی فراهم گردد. ان­شاء­الله

سلامتی و طول عمر با عزت و دوام توفیقات حضرتعالی را که چشم و چراغ و امید مستضعفان و آزادگان عالم هستید از ایزد منان مسألت می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمت­ الله و برکاته
جمعی از امامان جمعه و جماعت، علما و مبلغان اهل سنت ایران اسلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین