کد خبر: ۷۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۰
پرویز داوودی گفت:

سرنوشت مردم در کشورهای دمکراتیک با سلاح تعیین می شود!

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: پرویز داودی، روز یكشنبه در آیین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب سلماس با اشاره به نزدیكی انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: كشورهایی كه داعیه دموكراسی دارند مردمشان را با زور سلاح تعیین سرنوشت می‌كنند ولی ایران اسلامی با تكیه بر فرهنگ غنی اسلام به صورت آزادانه به طور متوسط سالانه یك انتخابات برگزار می‌كند.

به گزارش ایرنا، معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: مجلس به عنوان یك نهاد قانونگذار در كشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است، مردم اهمیت این موضوع را می‌دانند و در سال‌های گذشته با حضور خود در صحنه انتخابات نقش و تاثیر خود را به نمایش گذاشتند.


وی اظهار داشت: مشاركت مردم در انتخابات بسیاری از واقعیت‌ها را برای استكبار جهانی به اثبات می‌رساند و سیلی محكمی بردهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب اسلامی می‌زند.

معاون اول رییس جمهوری تاكید كرد: اگر مجلسی خودباور و خلاق روی كار بیاید آن موقع است كه سرعت ایجاد زیرساختها در كشور ما فزونی می‌گیرد و موتور توسعه با شتاب بیشتری پیش می‌رود.

وی اضافه كرد: دشمنان ایران اسلامی از هر راه ممكن برای ضربه زدن به كشورمان استفاده می‌كنند كه در سالهای اخیر مسایل فرهنگی در صدر برنامه‌های آنها قرار دارد.

معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران، با دعوت از مردم برای حفظ هوشیاری در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمنان گفت: ما موظف هستیم علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع در حوزه‌های فرهنگی از لحاظ نظامی نیز كشورمان را مجهز كنیم تا هیچكس، فكر تهاجم به كشورمان را در سر نپروراند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین