کد خبر: ۷۱۴۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
عزیزی خادم و کادرفنی تیم ملی دغدغه مالی نداشته باشند؛

نوبخت: با درخشش ملی‌پوشان «غرور ملی» احیا شد

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش تیم ملی باعث شد تا غرور ملی احیا شود. از همین الان عزیزی خادم و کادر فنی تیم ملی ذهن‌شان را روی مسائل مالی نگذارند و بازیکنان روی موفقیت تمرکز کنند.
نوبخت: با درخشش ملی‌پوشان «غرور ملی» احیا شد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: شب گذشته(سه‌شنبه) در دیدار با عراق کار ارزنده و ماندگاری توسط تیم ملی رقم خورد. همه نفس‌ها در سینه حبس بود و خدا را شکر اتفاق خوبی حاصل شد. می‌خواستند پس از یک محاصره اقتصادی و تلاش برای تحقیر ملی، توان اقتصادی را از ما بگیرند و مردم را به ستوه آوردند. آنها سعی داشتند با گرفتن میزبانی مانع پیشرفت ما شوند ولی درخشش تیم ملی باعث شد تا غرور ملی احیا شود.

وی ادامه داد: اگر زحمت‌ها و رنج‌های بازیکنان و کادر فنی نبود و اگر مدیریت فدراسیون و وزارت ورزش وظایف خود را به درستی انجام نمی‌دادند قطعا کار انجام نمی‌شد. آنچه انجام شد شرط لازم بود و شرط کافی هنوز باقی است. به وزیر ورزش گفتم که من به این مراسم نمی‌آیم که بچه‌ها زودتر استراحت کنند ولی برای یک موضوع گفتم باید بیایم که ذهن شما را از مسائل مالی خالی کنم. این وظیفه ما است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: از همین الان و بعد از اتمام برنامه با (مسعود) سلطانی‌فر وزیر ورزش و (شهاب الدین) عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال صحبت می‌کنیم تا برای تیم ملی تا انتهای بازی‌ها تدارک ببینیم و پشتیبانی را ادامه دهیم. از همین الان عزیزی خادم و کادر فنی تیم ملی ذهن‌شان را روی مسائل مالی نگذارند و بازیکنان روی موفقیت تمرکز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین