کد خبر: ۷۱۴۱۰۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

دستگیری سرکرده یک باند قاچاق سلاح

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در فرآیند رصد و کنترل افراد شرور و قاچاقچیان سلاح در شهرستان هویزه، سرکرده یک باند قاچاق سلاح دستگیر شد.
دستگیری سرکرده یک باند قاچاق سلاح
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سید محمد صالحی اظهار داشت: در پی رصد تحرک افراد شرور و سابقه دار و همچنین اعتراف تعدادی از عناصر بازداشت شده در پی تیراندازی‌های اخیر در شهرستان هویزه، سرکرده باند قاچاق سلاح در شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در پی این عملیات که با رصد شبانه روزی و همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) همراه بود، 13 قبضه سلاح جنگی از دو نوع کلاش و کلت کمری و چند صد گلوله جنگی کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان هویزه با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) طی رصد شبانه روزی از انتقال یک محموله سلاح و مهمات جنگی به شهرستان هویزه مطلع شدند.

سردار صالحی بیان داشت: مأموران پلیس با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه سرکرده باند قاچاق را حین انتقال محموله سلاح با یک فروند قایق در منطقه هور العظیم شناسایی و با کمین هدفمند طی عملیاتی منسجم و مشترک با سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: در بازرسی از قایق توقیفی 9 قبضه سلاح کلاش، 4 قبضه کلت کمری، 20 تیغه خشاب و 700 فشنگ جنگی کلاشینکف کشف شد.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده اولیه تشکیل و متهم به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین