کد خبر: ۷۱۴۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

قالیباف: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم است تا چهره مدیریت کشور را تغییر دهند

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صندوق های رأی بزرگترین و مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور هستند، ایجاد ثبات اقتصادی در کشور را در گرو انتخاب مدیریتی صحیح و کارآمد برای کشور دانست.
قالیباف: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم است تا چهره مدیریت کشور را تغییر دهند
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف صبح امروز (جمعه 28 خرداد)‌ با حضور در مسجد ابوذر تهران آرای خود را برای انتخاب رئیس جمهور آینده، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اعضای مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به صندوق های مربوطه انداخت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ثمره مردم سالاری دینی در کشور ما است و مردم ما با مجاهدت و تلاش خود توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنند.

وی ادامه داد: صندوق های رأی بزرگترین و مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور هستند، همانند شوراهای شهر که در سطح محلی و رئیس جمهور در سطح ریاست قوه مجریه برای مردم انجام وظیفه می کنند.

قالیباف تصریح کرد: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم است تا چهره مدیریت کشور را نسبت به نقدهایی که دارند، تغییر دهند. بنابراین این وظیفه برعهده آنهاست که انتخاب و بررسی دقیقی در این مورد انجام دهند، چرا که به هرحال می خواهند 4 سال اداره کشور را در سطح ملی و محلی به نمایندگان خود واگذار کنند.

رئیس قوه مقننه کشورمان اظهار کرد: وظیفه ما است به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همانطور که قانون به ما اختیار داده است، خواسته های مردم و برنامه ای که دولت آینده دارد و همچنین نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها را پیگیری کرده و خواسته های مردم را در این زمینه به طور جدی نظارت و دنبال کنیم تا احساس نکنند وعده هایی که داده شده، اجرا نمی شود.

وی گفت: ان شاءالله دولت آینده بتواند با همکاری دو قوه دیگر به گونه ای تلاش کند که رضایت مردم عزیزمان را با اولویت حل مسائل اقصادی تامین کند، لذا راه چاره این نیست که با صندوق های رأی قهر کنیم، بلکه باید پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و با یک انتخاب خوب و پیگیری، دست به دست هم دهیم تا بتوانیم یک تحولی در حوزه مدیریتی ایجاد کنیم.

قالیباف یادآور شد: ریشه اصلی مشکلات کنونی ما ناکارآمدی در عرصه مدیریتی است، نه کمبود امکانات و اعتبارات. ضمن اینکه کشور از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده، بنابراین با یک تلاش خوب و مدیریت صحیح می توانیم در یک برنامه پنجساله، ثبات اقتصادی را به کشور بازگردانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین