کد خبر: ۷۱۴۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس:

هیچ دوره‌ای «مهندسی انتخابات» نکرده‌ام

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی در خانه ملت با رد انتشار لیست انتخاباتی، گفت: در طول تاریخ انتخابات ساری تاکنون مهندسی انتخابات نکرده‌ام، به رأی مردم احترام می‌گذارم.
هیچ دوره‌ای «مهندسی انتخابات» نکرده‌ام
آفتاب‌‌نیوز :

علی بابایی کارنامی امروز جمعه در جمع خبرنگاران ستاد انتخاباتی استانداری مازندران روند انتخابات را خوب ارزیابی کرد و با رد تائید صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی گفت: تنها عضو هیات نظارت هستم، هیچ‌گونه اقدامی مبنی بر تائید صلاحیت کاندیدا از سوی من صورت نگرفت.

وی افزود: پیگیری حق همه نامزدهاست و در فرآیند قانونی از روز نخست تا پایان حق پیگیری در مطالبات دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در خانه ملت با رد انتشار لیست انتخاباتی گفت: در طول تاریخ انتخابات ساری تاکنون مهندسی انتخابات نکرده‌ام، به رأی مردم احترام می‌گذارم.

وی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات در خصوص تمهیدات انتخابات گفت: آموزش مکفی برای انتخابات وجود نداشته و برخی کمی و کاستی‌ها در این بخش مشاهده‌شده است و حتی برخی صندوق‌ها با دو ساعت تأخیر انتخابات شروع شد.

بابایی کارنامی افزود: البته همه دوره‌ها این مشکلات وجود داشت اما امسال باکمی تأخیر دیرتر شروع شد و این مشکل نیز مرتفع شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در چهار هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رأی در مازندران در حال برگزاری است و حدود ۵۷ هزار نفر هم به‌عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اخذ رأی از مردم را در این شعب بر عهده‌دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین