کد خبر: ۷۱۴۴۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

زلینسکی: بازی کنار لواندوفسکی برای همه ما یک افتخار است

ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال لهستان درباره شرایط تیم خود قبل از بازی مقابل اسپانیا در جام ملت‌های اروپا توضیحاتی را بیان کرد.
زلینسکی: بازی کنار لواندوفسکی برای همه ما یک افتخار است
آفتاب‌‌نیوز :

 پیوتر زلینسکی، ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال لهستان در ارتباط با شرایط تیم خود و همچنین بازی مقابل تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: ما می‌دانیم که مقابل چه تیمی بازی داریم و آن‌ها چه کیفیتی دارند. اسپانیایی‌ها یکی از مدعی‌های اصلی قهرمانی این مسابقات هستند و اگر خودمان را باور داشته باشیم، می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

او ادامه داد: در سال‌های گذشته و در مقطعی، تیم ملی اسپانیا تبدیل به تیمی شکست ناپذیر شده بود و در آن مقطع ستاره‌های درخشانی را در خط هافبک و میانی خود داشت. بازیکنانی که برای همه یک الگو بودند و برای من هم اینیستا همیشه یک الگو بوده است و نحوه بازی او را همیشه دنبال می‌کردم.

هافبک تیم ملی لهستان ادامه داد: از حضور در چنین رویداد بزرگی بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که آخرین تورنمنت من با تیم ملی لهستان نباشد؛ چرا که من در حال پیشرفت هستم و انتظارات از من زیاد است.

زلینسکی درباره حضور روبرت لواندوفسکی در تیم ملی لهستان گفت: لواندوفسکی یک بازیکن بزرگ و بازی کنار او همیشه یک افتخار برای من است. روبرت بار‌ها نشان داده که بزرگترین بازیکن جهان است و می‌تواند در خیلی از بازی‌ها، تفاوت را با سایر رقبا رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین