کد خبر: ۷۱۴۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

بازگشت آلمان به جام با شکست یاران «رونالدو»

تیم ملی فوتبال آلمان با از پیش رو برداشتن پرتغال به جمع مدعیان مسابقات یورو ۲۰۲۰ بازگشت.
بازگشت آلمان به جام با شکست یاران «رونالدو»
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و پرتغال در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۰ از گروه F، از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آرنا مونیخ برگزار شد و در پایان تیم آلمان موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریف سرسخت خود را از پیش رو بردارد. آلمان با این پیروزی شکست مقابل فرانسه را فراموش و به جمع مدعیان این گروه بازگشت.

در ابتدای نیمه اول این دیدار کریستیانو رونالدو توانست با پاس دیگو جوتا دروازه خالی آلمان را در دقیقه ۱۵ باز کند. آلمانی ها پس از این گل فشار خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کردند و توانستند در دقایق ۳۵ و ۳۹ توسط روبن دیاز و گوئررو که به اشتباه دروازه خودی را باز کردند، به گل برسند.

تیم آلمان در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و هاورتز موفق شد گل سوم تیم خود را در دقیقه ۵۱ به ثمر برساند. این پایان کار نبود چرا که گوسنس توانست در دقیقه ۶۰ و روی یک ضربه سر زیبا گل چهارم آلمان را ئارد دروازه حریف کند.

تیم پرتغال بعد از این گل سراسر حمله شد و جوتا موفق شد این بار با پاس رونالدو در دقیقه ۶۷ یکی از گل ها را جبران کند اما این گل برای بازگشت به بازی کافی نبود.

بازگشت آلمان به جام با شکست یاران «رونالدو»

ترکیب تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، ماتیاس گینتر، متس هوملز، یاشوا کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، سرژ گنابری، رابین گوسنس، ایلکای گوندوگان و توماس مولر.

سرمربی: یواخیم لو

ترکیب تیم ملی پرتغال:

روی پاتریسیو، رافائل گوئررو، پپه، روبن دیاز، نلسون سمدو، بروتو فرناندس، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا و کریستیانو رونالدو.

سرمربی: فرناندو سانتوس

دیگر دیدار این گروه بین دو تیم مجارستان و فرانسه با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید. فرانسه با ۴ امتیاز در رده اول گروه و آلمان و پرتغال با ۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. مجارستان نیز با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین