کد خبر: ۷۱۴۵۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان کشور طی سه روز آینده خبر داد.
وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۳ استان کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده جوی پایدار و آسمانی صاف در بیشتر مناطق کشور حاکم است، اظهار کرد: طی بعد ازظهر امروز (۳۰ خرداد) در خوزستان و ایلام وزش باد و خیزش گرد و خاک و در آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از امروز تا سه‌شنبه (۳۰ خرداد تا ۱ تیر) در برخی مناطق خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی دو روز آینده در مناطق مرتفع واقع در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال شرق هرمزگان رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: شرق دریای عمان نیز طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۱ خرداد) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۱ تیر) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین