کد خبر: ۷۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

واکنش مقامات صهیونیستی به پیروزی رئیسی در انتخابات

مقامات رژیم صهیونیستی در واکنش به پیروزی رئیسی در انتخابات، رویکردی خصمانه اتخاذ و تلاش کردند علیه کشورمان جَوسازی کنند.
واکنش مقامات صهیونیستی به پیروزی رئیسی در انتخابات
آفتاب‌‌نیوز :

 نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به نظر می آید از انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران به خشم آمده است، امروز (یک شنبه) در اظهاراتی ضد ایرانی گفت که باتوجه به نتیجه این انتخابات جهان دیگر نباید برای حصول یک توافق جدید درخصوص برجام با ایران مذاکره کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یائیر لاپید وزیر امورخارجه جدید رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان و پیروزی ابراهیم رئیسی، همچون سایر مقامات صهیونیستی رویکردی ضد ایرانی اتخاذ و ادعاهای نخ نما شده صهیونیست ها علیه ایران را تکرار کرد.

لاپید در ادعاهای واهی خود ابراهیم رئیسی را یک روحانی تندرو خواند که به ادعای او متعهد به پیشبرد آن‌چه جاه‌طلبی‌های هسته‌ای و فعالیت‌های تروریستی ایران می خواند، است.

همچنین وزارت امورخارجه رژیم صهیونیستی در واکنشی جداگانه تلاش کرد با طرح ادعاهای بی اساس، علیه ابراهیم رئیسی جَوسازی کند و در بیانیه ای تاکید کرد که انتخاب رئیس جمهور جدید ایران باید زنگ خطر را برای جامعه بین الملل به صدا درآورد.

به گزارش ایسنا، ادعاهای تکراری مقامات صهیونیستی در حالی این بار پس از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات در ایران تکرار می شود که تاکنون سران کشورهای متعددی در جهان، ازجمله رئیس جمهور روسیه، نخست وزیر هند، نخست وزیر پاکستان، روسای جمهور ازبکستان و قزاقستان، سران کشورهای عربی همچون عراق، سوریه، امارات متحده عربی، قطر، کویت و بسیاری دیگر پیروزی سید ابراهیم رئیسی را به وی تبریک گفته اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین