پایگاه خبری آفتاب
۰۴ /تير /۱۴۰۵
Thursday 25 June 2026
کد خبر:۷۱۴۶۲۳
۱۹:۳۴
۱۴۰۰/۰۳/۳۰

سعد حریری به ابوظبی رفت

سعد حریری به ابوظبی رفت
سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه در لبنان برای یک سفر رسمی به امارات متحده عربی سفر کرده است
۱۹:۳۴
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
به گزارش آفتاب نیوز،

شبکه تلویزیونی الجدید لبنان به نقل از منابع آگاه در دفتر سعد حریری خبر دادند او عازم ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی شده است.

این سفر در حالی انجام می‌شود که این شخصیت لبنانی چند بار از احتمال کناره گیری از ماموریت تشکیل کابینه سخن گفته بود.

او پیش از این در گفتگویی که با روزنامه النهار لبنان داشت تاکید کرد اولویت وی تشکیل کابینه است اما انصراف از انجام این ماموریت هم جزو گزینه‌های او محسوب می‌شود.

سعد حریری ادعا کرد حتی انصراف از تشکیل کابینه هم یک اقدام ملی گرایانه بوده و شاید بتواند به نجات کشور کمک کند.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
سعد حریری لبنان
ارسال پیام
captcha