کد خبر: ۷۱۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

ترکیب استقلال مقابل پدیده مشخص شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده در بازی معوقه هفته بیست و یک رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.
ترکیب استقلال مقابل پدیده مشخص شد
آفتاب‌‌نیوز :

با اعلام فرهاد مجیدی، استقلال با ترکیب حسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، محمد نادری، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی به مصاف پدیده می‌رود.

این بازی در چارچوب بازی معوقه هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، امروز (دوشنبه)، ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تبلیغات غیرمجاز روی سکوها جمع شد

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در مورد ماجرای اعتراض استقلالی‌ها به تبلیغات روی سکوها در دیدار مقابل پدیده و تهدید به حاضر نشدن در میدان مسابقه توضیح داد و اعلام کرد که هم اکنون تبلیغات روی سکوها جمع شده و بازی در موعد مقرر برگزار می‌شود.

باشگاه استقلال تهران اعلام کرد در صورتی که در بازی استقلال و پدیده تبلیغاتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شود، تیم فوتبال استقلال در بازی شرکت نمی‌کند و این تصمیم به دلیل عقد نشدن قرارداد میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ و انتفاع نداشتن باشگاه استقلال از این درآمد اتخاذ شده است.

سهیل مهدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اتفاق پیش آمده در بازی استقلال و پدیده، بیان کرد: تبلیغات روی سکوها در مجموعه ورزشی آزادی غیرمجاز و خارج از قرارداد سازمان لیگ فوتبال ایران بود که باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال ذی‌نفع این تبلیغات غیرمجاز نیستند و تا زمانی که این تبلیغات محیطی غیرمجاز در ورزشگاه آزادی جمع نمی‌شد، امکان برگزاری مسابقه وجود نداشت.

او در مورد این که آیا پیش از این نیز چنین اتفاق رخ داده یا خبر و به چه علت در فینال سوپر جام بین پرسپولیس مقابل تراکتور شاهد چنین اعتراض و مساله‌ای به دلیل وجود تبلیغات روی سکونا نبودیم؟ اظهار کرد: مسابقه روز گذشته اسپانسر جداگانه از اسپانسر لیگ برتر داشت که کار خود را انجام داد.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران افزود: اما مسابقات لیگ برتر فوتبال یک قرارداد جداگانه دارد که تبلیغات فعلی در آن نبوده و طرف قرارداد هم نیست.

مهدی در مورد این که آیا این اولین مسابقه‌ای است که در لیگ برتر چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟ گفت: کم و بیش مواردی وجود داشته که جمع‌آوری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین