کد خبر: ۷۱۴۹۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷

درمان درد‌های مزمن با تزریق اوزون

برای نخستین بار در جنوب کشور، درد‌های مزمن ناشی از التهاب و عفونت در بدن با تزریق اوزون به خون درمان می‌شود.
درمان درد‌های مزمن با تزریق اوزون
آفتاب‌‌نیوز :

 محمد راد مهر پزشک متخصص و فلوشیپ فوق تخصص درد گفت: بیمارانی که از درد‌های مزمن ناشی از التهابات و عفونت‌ها در همه اعضا بدنشان بطور دائمی رنج می‌برند با تزریق گاز اوزون به خون، کامل درمان می‌شوند.

او با بیان اینکه چند سال قبل این نوع درمان را در تهران با موفقیت انجام دادیم و اکنون این نوع درمان، برای نخستین بار در جنوب کشور اجرا می‌شود، افزود: در اوزون تراپی ابتدا ۲۰۰ سی سی خون از بیمار گرفته و گاز اوزون به آن تزریق و مجدد به بیمار تزریق می‌شود.

رادمهر با اشاره به اینکه برای درمان کامل بیمار این تزریق سه بار در فواصل مختلف انجام می‌شود، بیان کرد: گاز اوزون را علاوه بر مخلوط کردن با خون و تزریق به بیمار، می‌توان به صورت مستقیم به مفاصل، عضله‌ها، ستون فقرات و مهره‌های کمر و گردن هم تزریق و درد بیمار را درمان کرد.


این پزشک متخصص و فلوشیپ فوق تخصص درد یادآور شد که در این روش درمانی نوین نیازی به بی هوشی وبستری بیمار نیست و اوزون تراپی روش جدیدی در درد‌های مزمن است که دربرخی کشور‌ها انجام می‌شود.

این روش درمانی اکنون در کلینیک درمان درد شیراز واقع در خیابان فلسطین انجام می‌شود.

در کلینیک های درد انواع دردهای مزمن از جمله کمر درد، درد ستون فقرات، درد بعد از عفونت ویروسی زونا، دردهای سر و صورت، دردهای ناشی ازساییدگی و درد ناشی از برخی سرطان‌ها ریشه یابی و درمان می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین