کد خبر: ۷۱۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۷:۴۳

لاریجانی: دین خود را نفروشید، موسویان جاسوس نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی لاریجانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا در پاسخ به چند دانشجو که نظر وی را درباره پرونده سید حسین موسویان پرسیده بودند، خطاب به آن‌ها گفت: «دین خود را نفروشید، موسویان جاسوس نیست».

به گزارش شهاب‌نیوز؛ لاریجانی که چندی قبل در دانشگاه صنعتی شریف به دعوت بسیج دانشجویی سخنرانی می‌کرد، در پاسخ به سئوالی درباره «پرونده موسوم به جاسوس هسته‌ای» گفت: «خواهش می‌کنم موضوع هسته‌ای را تبدیل به جنگ نعمتی و حیدری نکنید. ما در موضوع هسته‌ای به وفاق ملی نیاز داریم. کشاندن این چیزها به رسانه‌ها تبعات نامناسبی دارد و به نفع امنیت کشور نیست. اگر هم کسی تخلفی کرده باشد باید به آن رسیدگی شود».

به گفته یکی از دانشجویان بسیجی حاضر در این مراسم، جمعی از دانشجویان بسیجی در پایان سخنرانی لاریجانی و هنگام خروج وی از دانشگاه گرد او حلقه زدند تا برخی سئوالات خاص‌تر خود را مطرح کنند. در این هنگام، یکی از دانشجویان به طرح برخی مطالب سایت‌ها درباره پرونده موسویان پرداخت و ضمن انتقاد شدید از این که موسویان مشاور سیاست خارجی لاریجانی طی دوران دبیری وی در شورای عالی امنیت ملی بوده است، وی را «جاسوس» نامید. لاریجانی در پاسخ به این دانشجو گفت: «دین خود را نفروشید، موسویان جاسوس نیست».

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی همچنین از دانشجویان خواست بیش از هر چیز منافع ملی را مدنظر قرار دهند و ذهن خود را متوجه مسایل اصلی کشور کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین