کد خبر: ۷۱۵۰۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

جنتی: انتخابات با موفقیت کامل برگزار شد

دبیر شورای نگهبان گفت: الحمدلله انتخابات با موفقیت کامل و بدون هیچ تنشی و در آرامش کامل برگزار شد.
جنتی: انتخابات با موفقیت کامل برگزار شد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۲ تیر ۱۴۰۰) طی سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: این افتخار بسیار بزرگی است که ملت ایران با امام هشتم (ع) مجاورت دارند و خدا را باید شکر کرد که ملت ایران از برکات این امام همام بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به "برگزاری موفق انتخابات" افزود: الحمدلله انتخابات با موفقیت کامل و بدون هیچ تنشی و در آرامش کامل برگزار شد.

دبیر شورای نگهبان خاطر نشان کرد: من جا دارد که به رئیس جمهور منتخب، جناب آقای رئیسی هم به دلیل کسب رای مردم، تبریک و تهنیت عرض کنم و امیدوارم که ان‌شاالله ایشان در جایگاه ریاست جمهوری بتوانند مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

جنتی اضافه کرد: باید بابت برگزاری این انتخابات با شکوه شاکر خداوند متعال باشیم و الحمدلله این رایی که به رئیس جمهور منتخب داده شد، حتما همه و به خصوص شخص رئیس جمهور منتخب باید قدردان این مردم همیشه در صحنه باشند و رئیس جمهور منتخب هم باید در دوران ریاست جمهوری تمام تلاش خود را کند تا مشکلات مردم عزیز را حل کند.

وی در پایان به آیات مدرسی یزدی و اعرافی که با رای مردم به عضویت مجلس خبرگان رهبری درآمده‌اند نیز تبریک گفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
5
عجب بلایی سر ملت آوردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
0
3
بی نقص بود استاد!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین