کد خبر: ۷۱۵۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

تولید آیفون ۱۲ مینی متوقف شد

گزارشات منتشر شده از شرکت اپل نشان می‌دهد تولید آیفون ۱۲ مینی توسط این شرکت به پایان رسیده است.
تولید آیفون ۱۲ مینی متوقف شد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از جی اس ام آرنا، هیچ شکی در این نیست که آیفون ۱۲ مینی در مقایسه با بقیه محصولات آیفون اپل، از نظر فروش عملکرد پایینی داشته باشد. اکنون پایگاه TrendForce گزارش داده است که آیفون ۱۲ مینی دیگر تولید نمی‌شود و به پایان چرخه ساخت خود رسیده است. البته این تلفن هنوز در وب سایت اپل موجود است و به فروش قبلی خود ادامه می‌دهد تا زمانی که موجودی آن به اتمام برسد.

اپل احتمالا با توجه به این واقعیت که آیفون ۱۲ مینی (که پیش از موعد به پایان عمر رسیده است) عملکرد و فروش ناامید کننده‌ای را در مقایسه با سایر مدل‌های خانواده آیفون ۱۲ داشته است، دیگر مدل مینی آیفون ۱۲ را تولید نمی‌کند.

آیفون ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار (۷۹۹ یورو) مقرون به صرفه‌ترین عضو سری آیفون ۱۲ بود. همچنین این گوشی در حال حاضر همچنین کوچکترین، باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی ۵G موجود در بازار است. این گوشی تنها ۵ ٪ از کل فروش آیفون ۱۲ را رقم زده است. البته علی رغم عملکرد ضعیف فروش آیفون ۱۲ مینی، شایعه شده است که اپل جانشین آن را در پاییز امسال به بازار عرضه کند.

همچنین همانطور که احتمالاً می‌دانید ال جی دیگر قصد ندارد گوشی هوشمند تولید کند. با این حال، فروشگاه‌های Best Shop این شرکت در کشور کره جنوبی به زودی شاهد حضور مشتریان زیادی برای خرید محصولات دیگری خواهند بود. البته این محصولات متعلق به خود ال جی نیستند، بلکه متعلق به شرکت اپل خواهند بود. که البته این اقدام ال جی، به رونق دوباره فروشگاه‌های ال جی کمک خواهد کرد.

طبق گزارش Business Korea، شرکت اپل و ال جی هم اکنون در حال مذاکره بر سر چند موضوع مهم در این زمینه هستند. یکی از این موضوعات آن است که فروشگاه‌های ال جی، برای فروش محصولات اپل، توسط کارکنان اپل اداره خواهند شد یا کارکنان ال جی این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت. موضوع دیگر این است که چه نوع محصولاتی در این فروشگاه‌ها فروخته خواهند شد؟ به نظر می‌رسد آیفون، آیپد و اپل واچ جزو این محصولات خواهند بود، اما در مورد لپ تاپ‌های اپل هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین