کد خبر: ۷۱۵۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

نیکزاد: قهر جوانان از صندوق رأی به معنای قهر با جمهوری اسلامی نیست

نایب رئیس مجلس خطاب به رییس جمهور گفت: قهر جوانان از صندوق رأی به معنای این نیست که آنها با جمهوری اسلامی قهر کردند، آنها از قول هایی که دادید و به آنها عمل نکردید قهر کردند.
نیکزاد: قهر جوانان از صندوق رأی به معنای قهر با جمهوری اسلامی نیست
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت شیر طی دو روز گذشته افزایش چشمگیری داشته، آقای روحانی، در دولت شما سرانه مصرف شیر ۹ کیلوگرم، گوشت ۴ کیلوگرم و برنج ۵ کیلوگرم کاهش یافته است، این نوع مدیریت شما است.

وی افزود: عجیب این است که آقای روحانی امروز در دولت مطالبی بیان کرد که تحریف تاریخ است. رئیس جمهور گفت مشکلات اقتصادی منشأ کاهش مشارکت نبود این در حالی است که وقتی سرانه مصرف شیر مردم ۹ کیلوگرم و گوشت و برنج کاهش می‌یابد، آیا اعتمادی برای ملت باقی می‌ماند؟

سلیمی خطاب به رئیس جمهور گفت: نتیجه مدیریت شما میزان مشارکت بود، وقتی بولتن‌نویس‌ها برای حضرتعالی می‌نویسند، تحلیل غلط را به شما انتقال می‌دهند، شما باید خود از اتاقتان بیرون آمده و در کوچه و بازار قدم بزنید تا متوجه علت کاهش مشارکت مردم در انتخابات شوید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از کندی ترخیص کالا از بنادر تصریح کرد: کنجاله و سویا در معادن بلاتکلیف مانده، آقای روحانی به جای اینکه به فکر تحلیل باشید، باید فکری برای این مسائل کنید.

سلیمی ادامه داد: رشد اقتصادی با نفت بر اساس آمار بانک مرکزی ۳.۶ و طبق مرکز آمار ۰.۹ و رشد اقتصادی بدون نفت بر اساس اطلاعات بانک مرکزی ۲.۵ و طبق اطلاعات مرکز آمار صفر است. آقای روحانی به جای تحلیل‌هایی که درباره مشارکت مردم در انتخابات بوده و هیچ بویی از واقعیت نبرده، این آمار را درست کنید.

نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به اظهارات این نماینده گفت: جمهوریت جمهوری اسلامی ایران یادگار امام عظیم‌الشأن ما است، رئیس جمهور دولت دوازدهم قول‌هایی داد و قرار بود کارهای بزرگی انجام دهد، در حالی که به آنها عمل نکرد.

وی افزود: قهر جوانان از صندوق رأی به معنای این نیست که آنها با جمهوری اسلامی قهر کردند، آنها از قول هایی که دادید و به آنها عمل نکردید قهر کردند.

نیکزاد با بیان اینکه انسان از صحبت های رئیس جمهور مبنی بر اینکه نیامدن برخی برای مشارکت در انتخابات به دلیل مشکلات اقتصادی نبوده، تعجب می‌کند، ادامه داد: حضرت آقا بارها در فرمایشات خود تأکید کردند که به مشکلات اقتصادی و معیشتی رسیدگی کرده و مردم را دریابید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین