کد خبر: ۷۱۵۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵

دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد دو سانحه رانندگی اخیر

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی از صدور دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد رسیدگی به علل و عوامل دو حادثه رانندگی در استان های آذربایجان غربی و یزد خبر داد و خواستار شد تا هرچه زودتر نتایج حاصله در اختیار وی قرار گیرد.
دستور ویژه فرمانده ناجا در مورد دو سانحه رانندگی اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

سردار مهدی حاجیان ضمن اشاره به دو تصادف اخیر در استان های آذربایجان غربی و یزد که منجر به جان باختن دو نفر از خبرنگاران حوزه محیط زیست در نقده و تعدادی از هموطنان عزیز در محور شهرستان تفت شد، اعلام کرد: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی دستور رسیدگی ویژه به رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص ابعاد فنی دو حادثه مذکور را صادر کرده و تأکید کردند هرچه سریعتر هر دو مورد توسط یک تیم ویژه و فنی بررسی و تحقیقات لازم در این زمینه را انجام و گزارش خود را ارائه دهند.

سخنگوی ناجا در ادامه ضمن تسلیت به خانواده محترم جان باختگان هر دو حادثه رانندگی و آرزوی صبر جزیل برای آنان و همچنین سلامتی و تندرستی برای مجروحان و مصدومان این حوادث گفت: به دستور فرمانده نیروی انتظامی نتایج تحقیقات و بررسی ها پیرامون هر دو حادثه توسط تیم کارشناسی ویژه پلیس راهور کشور در اسرع وقت تهیه و به اطلاعشان خواهد رسید.

وی مجددا ضمن ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان هر دو تصادف برای آنان غفران و علو درجات را از درگاه خداوند منان خواستار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین