کد خبر: ۷۱۵۲۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴

امام جمعه قزوین: آرای باطله در انتخابات نتیجه خیانت برخی مسئولان است

امام جمعه قزوین گفت: متأسفانه آرای باطله انتخابات هم در درون کشور و در خارج از کشور شکل گرفت که نشان‌دهنده خیانت و بی‌لیاقتی مسئولان دولت در سمت‌های مختلف بود.
امام جمعه قزوین: آرای باطله در انتخابات نتیجه خیانت برخی مسئولان است
آفتاب‌‌نیوز :

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌ سیاسی این هفته نماز جمعه شهر قزوین که بعدازظهر امروز در مسجدالنبی(ص) اقامه شد، با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه اظهار داشت: اجرای عدالت در پرتو حمایت از عدالت‌طلبان اتفاق می‌افتد و به همین خاطر باید جوانان عدالت‌خواه را ممترین یاران دستگاه قضا بدانیم و فضای عدالت‌طلبی باید در همه رسانه‌های مجازی و منبرها به کمک قوه قضائیه بیاید و این قوه هم باید متقابلاً از این فضا حمایت کند.

وی در ادامه هفته قوه قضائیه را به همه زحمت‌کشان دستگاه قضایی استان قزوین تبریک گفت و افزود: البته این تبریک شامل حال کسانی که از مفهوم عدالت سوء استفاده کرده و حامی زمین‌خواران و غارتگران بیت‌المال هستند، نمی‌شود.چنین افرادی نه تنها در مسیر متعالی شهید دکتر بهشتی قرار ندارند، بلکه راه جهنم را می‌پیمایند و چنین افرادی را مانند طبری‌ها نفوذی می‌دانیم که قوه قضائیه را باید از لوث وجودشان پاک کرد.

عابدینی همچنین با اشاره به سجایای اخلاقی شهید والامقام دکتر بهشتی نخستین رئیس قوه قضائیه ادامه داد: مجاهدین خلق و ضد انقلاب همواره بیشترین تهمت و فحاشی را علیه شهید بهشتی انجام دادند؛ اما ایشان هیچ‌گاه موضوعات را شخصی نکرد و تمام عمرش را به دفاع از انقلاب و ساختارسازی برای ساخت یک قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی ایران صرف کرد.

انتقاد از کارشکنی برخی مسئولان ستاد انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به کارشکنی‌ و کم‌کاری برخی مسئولان ستاد انتخابات کشور اشاره کرد و گفت: همین کم‌کاری‌ها باعث شد که بسیاری از ایرانیان خارج از کشور که برای رای دادن به سفارت‌خانه‌های ما مراجعه کرده بودند، مورد حمله و فحاشی عوامل ضد انقلاب قرار بگیرند و جالب اینکه آمریکایی‌ها هم با حمایت از این حملات عمق تفکر شنیع خود را نشان دادند.

عابدینی همچنین میزان بالای آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را نشانه تخریب آرای ملت از سوی برخی افراد دانست و افزود:‌ متأسفانه این آرای باطله هم در درون کشور و در خارج از کشور شکل گرفت که نشان‌دهنده خیانت و بی‌لیاقتی مسئولان دولت در سمت‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: در نهایت ملت قهرمان و انقلابی ایران با وجود همه تحریم‌ها، تخریب‌ها، تهدیدها و توطئه‌ها حضور پرشور خود را پای صندوق‌های رأی به رخ دشمنان ناکام جمهوری اسلامی کشیدند و به همین خاطر باید خداوند را باری داشتن چنین مردم بصیر و آگاهی سپاسگزار باشیم و در ضمن به رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران هم تبریک می‌گوییم.

امام جمعه قزوین در ادامه این خطبه انتخاب نامزدهای شوراهای شهر به عنوان منتخبان مردم در مدیریت شهری را به آنها تبریک گفت و تاکید کرد: وظیفه منتخبان مردم در دوره ششم شوراهای شهر این است که اقدامات ضدفساد خود در بدنه شهرداری‌ها را سرلوحه کارشان قرار داده و همچنین خدمات مخلصانه زمین رفع مشکلات مردم و ایجاد آرامش آنها را مهیا کنند.

عابدینی همچنین وضعیت خشکسالی در استان قزوین را نگران‌کننده دانست و اضافه کرد: با توجه به محدودیت بالای منابع آبی استان قزوین مردم باید مدیریت مصرف و صرفه‌جویی را در اهم امور خود قرار دهند و مقابله با چالش کم‌آبی را جدی‌تر از گذشته دنبال کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
0
1
ببخشید، آرای باطله نتیجه چیست
صدیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
0
1
فقط دولت را مقصر ندانید .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین